Membru din 09/08/2020

2

7

comentarii

Corul leilor - Gyorgy Dragoman

Corul leilor - Gyorgy Dragoman

Dau o stea, fiindca nu pot sau nu stiu sa dau jumatate. La a treia povestire din carte incep injuraturile. Nu am fost niciodata adepta aducerii uratului in arta. Cei care citim sau mergem la teatru sau vrem sa vedem un film bun, tocmai de aceea o facem, respectiv pentru ca sa evadam in alte lumi, sa vedem si alte orizonturi. S-au scris carti despre razboi, despre lagare, despre sclavie, dar intr-o maniera care sa ne invete ceva despre timpuri trecute ori despre suferintele oamenilor. Si s-au scris intr-un mod care sa ne trezeasca interesul de a citi si de a vedea ce s-a intamplat de-a lungul istoriei omenirii. Cand sunt aduse injuraturi intr-o carte, eu ce mai invat? Editura Polirom este una din favoritele mele, cartea am crezut initial ca e o carte pentru copii, insa evident m-am inselat. Cartile care nu imi plac foarte mult le dau mai departe, dar pe aceasta o voi arunca in tomberonul de reciclare hartie.

2021-02-28 09:00:01

0

Fantomele din familie - Bruno Clavier

Fantomele din familie - Bruno Clavier

S-ar putea sa fiu subiectiva, dar pe mine nu ma atrag cartile psihologice sau motivationale. Dupa titlu mi s-a parut foarte interesanta aceasta carte, insa citind-o m-am plictisit. Putine lucruri au fost interesate. Eu as recomanda-o doar celor care chiar sunt interesati de psihologie.

2021-02-28 09:00:01

0

Ecaterina cea Mare. Portretul unei femei - Robert K. Massie

Cartea "Ecaterina cea Mare. Portretul unei femei" de Robert K. Massie este o carte foarte bine documentata, scrisa intr-un stil accesibil publicului larg. O recomand tuturor, mai ales celor carora le plac povestile adevarate, biografiile si care vor sa invete din istorie. Gasesc astfel de biografii infinit mai motivationale decat cartile care se vor motivationale. Veti vedea ca lumea a fost, este si va fi la fel, oamenii sunt de aceleasi tipuri, progresul schimba infatisarea sau decorul in care traim, in rest parca totul ramane. Lectura cartii a fost o placere pentru mine, citind traiam si eu acea epoca, cu bune si cu rele, cu personajele sale, unele clevetitoare, altele intelectuale, iar altele fauritoare. Chiar daca pretul cartii poate parea cam mare pentru unii cititori, va asigur ca merita toti banii.

2021-01-09 11:36:14

0

Ultima romantica - Hannah Pakula

Ultima romantica - Hannah Pakula

Cartea "Ultima romantica" este o carte foarte bine documentata, scrisa intr-un stil accesibil publicului larg. O recomand tuturor, mai ales celor care au lipsit cateodata de la orele de istorie sau de-a lungul timpului au mai uitat din povestile care s-au intamplat in trecut. Citind aceasta carte citim de fapt o poveste, una adevarata care ne da ocazia sa aflam nenumarate fapte istorice sau sa ni le aducem aminte din vremea cand le studiam. Pe parcursul lecturii ne face sa traim si noi in acea perioada, alaturi de toate personajele si in final ramanem cu cunostinte generale imbogatite.

2021-01-09 11:21:14

0

Bufnita care se temea de intuneric - Jill Tomlinson

Am achizitionat aceasta carte pentru fetita mea de 9 ani. Vorbind cu prietena mea care are un baiat de 12 ani, am aflat ca sunt carti pentru copii care sunt prost scrise, folosesc un limbaj agresiv si nu exista coerenta in exprimare. Drept care m-am hotarat sa citesc eu mai intai cartile pe care i le dau fiicei mele sa le citeasca. Este vorba de cartile noi, pe care le cumparam acum, cele vechi din biblioteca le-am citit la timpul meu. Am citit "Bufnita care se temea de intuneric" si mi-a placut, la finalul lecturii am inchis careta cu un zambet pe buze. Este scrisa frumos, cursiv, are parti amuzante, dar si educative, are gingasie, iar copiii pot invata lucruri noi citind-o, iar noi parintii sa ni le amintim daca le-am uitat. O recomand.

2020-08-14 06:54:15

2

Noi suntem despre carti, si la fel este si Newsletter-ul nostru.