Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Târgul Ghetuțelor🎁

Cadouri de Moș Nicolae

-77%, -30%, -50%

Comandă aici!

Arta manipularii

Arta manipularii - Kevin Dutton
Rasfoieste

Arta manipularii

Cartea aceasta este despre un soi special de persuasiune care are o perioada de incubatie de numai cateva secunde si poate dezarma instantaneu pana si cea mai patrunzatoare minte. Este centura neagra la controlul mintii. Nu doar ca intoarce roata, o dinamiteaza cu totul.
 
De la maligna, dar fascinanta putere a psihopatilor, a ucigasilor in serie si a escrocilor pana la geniul politic al lui Winston Churchill - trecand prin maestrii ai artelor martiale, calugari budisti, magicieni, comici, vanzatori, CEO si broaste care se fraieresc reciproc - sclipitor de originala carte a lui Kevin Dutton exploreaza tot ceea ce ne poate invata stiinta in materie de tehnici de persuasiune.
 
Un tur amplu si captivant al stiintei persuasiunii si influentei… care expune, alaturi de multe alte minunatii, cat de multi oameni de stiinta muncesc efectiv in zonele intunecate ale personalitatii umane, ale imbunatatirii psihologice si, in principal, ale controlului mintii.  - The Sunday Times
 
Atat de uluitor de sclipitoare, incat ma mir ca nu a fost declarata ilegala. - Howard Marks
 
Kevin Dutton nu e Mesia. Dar are o multime de povesti si parabole care arunca o lumina noua asupra felului in care putem fi persuadati. - Terry Jones and Michael Palin
 
Sclipitor... Kevin Dutton este pur si simplu un geniu. Acum spun povestile lui ca si cum ar fi ale mele. - Andy McNab
 
Fragment din volumul "Arta manipularii" de Kevin Dutton:
 
"In domeniul vanzarilor, o tehnica apropiata de cea a piciorului in usa este cea cunoscuta sub numele de momeala. Am intalnit prima data aceasta metoda cand vindeam televizoare in studentie. Mecanismul se desfasoara dupa cum urmeaza. Clientul intra pe usa si se indreapta catre un televizor. Un asistent - poate chiar eu - se apropie de client, si dupa cateva remarci despre vreme, le face o oferta. Oferta e semnificativ mai avantajoasa decat a altor magazine din cartier, si clientul o accepta. Directorul are insa alte idei. Fara ca clientul sa stie, el nu are nicio intentie de a oferi televizorul la acel pret. Nimeni dintre noi nu vrea asta. E doar o momeala. Un soi de iluzionism psihologic, menit sa atraga clientul sa decida sa faca achizitia.
Acesta este doar inceputul. Dupa aceea, urmeaza ritualul bizantin de inchidere a tranzactiei, niste proceduri menite doar sa ajute la cimentarea deciziei: completarea unui contract complicat, explicarea (cu lux de amanunte) a contractului financiar tenebros, incurajarea clientului "Incercati, o sa va placa" - sa ia televizorul acasa de proba: "Doar sa vedeti daca se potriveste cu decorul, stiti, gen". Si desigur ca se potriveste. In 11 ori din 10.
Puteti vedea ce se petrece? Cu cat clientul trebuie sa treaca prin mai multe obstacole, cu atat angajamentul lui de a cumpara devine mai puternic. Tipul pentru care lucram obisnuia sa intrebe cate feluri de documente de identitate avea clientul asupra sa in magazin, apoi sa insiste, indiferent cat de multe erau, ca mai e nevoie de inca unul: "Data fiind sporirea securitatii, asa e legea.” Nederanjati de aceasta povara suplimentara - din contra, incurajati de termenii generosi, agreati la inceput - clientii erau apoi trimisi sa faca rost de documentele necesare, fara sa-si dea seama ca din momentul in care au iesit pe usa magazinului, vointa nu le mai apartinea, si erau robii unui acord de prelevare a banilor, direct din contul lor bancar.
Inevitabil, desigur, la un moment dat, ceva urma sa "se petreaca". Pretul original nu includea taxele, eu sau un alt coleg din echipa de vanzari "facusem o greseala", pe care directorul - "Imi pare rau, nu am ce sa fac" - nu o putea accepta. Credeti ca mai conta? Ca ne afecta sansele de a vinde? Pe naiba. In majoritatea covarsitoare a cazurilor, clientul pleca cu televizorul, chiar si atunci cand pretul nu mai era competitiv, ba chiar era mai mare decat cel oferit de alte magazine. Fiecare linie punctata, fiecare formular suplimentar de identificare, fiecare zambet, fiecare strangere de mana, toate aceste elemente faceau ca produsul sa fie din ce in ce mai dezirabil.
La final, gandul ca vor pune mana pe televizor era singurul cu care clientii ramaneau. Nu puteau sa renunte la acest gand.”
Citește mai mult

-20%

PRP: 52.90 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

42.32Lei

42.32Lei

52.90 Lei

Primești 42 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 25 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Cartea aceasta este despre un soi special de persuasiune care are o perioada de incubatie de numai cateva secunde si poate dezarma instantaneu pana si cea mai patrunzatoare minte. Este centura neagra la controlul mintii. Nu doar ca intoarce roata, o dinamiteaza cu totul.
 
De la maligna, dar fascinanta putere a psihopatilor, a ucigasilor in serie si a escrocilor pana la geniul politic al lui Winston Churchill - trecand prin maestrii ai artelor martiale, calugari budisti, magicieni, comici, vanzatori, CEO si broaste care se fraieresc reciproc - sclipitor de originala carte a lui Kevin Dutton exploreaza tot ceea ce ne poate invata stiinta in materie de tehnici de persuasiune.
 
Un tur amplu si captivant al stiintei persuasiunii si influentei… care expune, alaturi de multe alte minunatii, cat de multi oameni de stiinta muncesc efectiv in zonele intunecate ale personalitatii umane, ale imbunatatirii psihologice si, in principal, ale controlului mintii.  - The Sunday Times
 
Atat de uluitor de sclipitoare, incat ma mir ca nu a fost declarata ilegala. - Howard Marks
 
Kevin Dutton nu e Mesia. Dar are o multime de povesti si parabole care arunca o lumina noua asupra felului in care putem fi persuadati. - Terry Jones and Michael Palin
 
Sclipitor... Kevin Dutton este pur si simplu un geniu. Acum spun povestile lui ca si cum ar fi ale mele. - Andy McNab
 
Fragment din volumul "Arta manipularii" de Kevin Dutton:
 
"In domeniul vanzarilor, o tehnica apropiata de cea a piciorului in usa este cea cunoscuta sub numele de momeala. Am intalnit prima data aceasta metoda cand vindeam televizoare in studentie. Mecanismul se desfasoara dupa cum urmeaza. Clientul intra pe usa si se indreapta catre un televizor. Un asistent - poate chiar eu - se apropie de client, si dupa cateva remarci despre vreme, le face o oferta. Oferta e semnificativ mai avantajoasa decat a altor magazine din cartier, si clientul o accepta. Directorul are insa alte idei. Fara ca clientul sa stie, el nu are nicio intentie de a oferi televizorul la acel pret. Nimeni dintre noi nu vrea asta. E doar o momeala. Un soi de iluzionism psihologic, menit sa atraga clientul sa decida sa faca achizitia.
Acesta este doar inceputul. Dupa aceea, urmeaza ritualul bizantin de inchidere a tranzactiei, niste proceduri menite doar sa ajute la cimentarea deciziei: completarea unui contract complicat, explicarea (cu lux de amanunte) a contractului financiar tenebros, incurajarea clientului "Incercati, o sa va placa" - sa ia televizorul acasa de proba: "Doar sa vedeti daca se potriveste cu decorul, stiti, gen". Si desigur ca se potriveste. In 11 ori din 10.
Puteti vedea ce se petrece? Cu cat clientul trebuie sa treaca prin mai multe obstacole, cu atat angajamentul lui de a cumpara devine mai puternic. Tipul pentru care lucram obisnuia sa intrebe cate feluri de documente de identitate avea clientul asupra sa in magazin, apoi sa insiste, indiferent cat de multe erau, ca mai e nevoie de inca unul: "Data fiind sporirea securitatii, asa e legea.” Nederanjati de aceasta povara suplimentara - din contra, incurajati de termenii generosi, agreati la inceput - clientii erau apoi trimisi sa faca rost de documentele necesare, fara sa-si dea seama ca din momentul in care au iesit pe usa magazinului, vointa nu le mai apartinea, si erau robii unui acord de prelevare a banilor, direct din contul lor bancar.
Inevitabil, desigur, la un moment dat, ceva urma sa "se petreaca". Pretul original nu includea taxele, eu sau un alt coleg din echipa de vanzari "facusem o greseala", pe care directorul - "Imi pare rau, nu am ce sa fac" - nu o putea accepta. Credeti ca mai conta? Ca ne afecta sansele de a vinde? Pe naiba. In majoritatea covarsitoare a cazurilor, clientul pleca cu televizorul, chiar si atunci cand pretul nu mai era competitiv, ba chiar era mai mare decat cel oferit de alte magazine. Fiecare linie punctata, fiecare formular suplimentar de identificare, fiecare zambet, fiecare strangere de mana, toate aceste elemente faceau ca produsul sa fie din ce in ce mai dezirabil.
La final, gandul ca vor pune mana pe televizor era singurul cu care clientii ramaneau. Nu puteau sa renunte la acest gand.”
Citește mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Rating general al produsului

5 stele
54
4 stele
4
3 stele
4
2 stele
1
1 stele
2

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Dragoi Eleonora 23/11/2020 16:25
green icon awesome check Achiziție verificată
Cartea aceasta este centura neagra la controlul mintii, la tehnici de persuasiune.
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Cartea vorbește despre cum se manifestă persuadarea la animale, copii și adulți . Toți ne-am născut sub steaua influentei de geniu, dar strălucirea ei se stinge pe măsură ce îmbătrânim.
Cum prin tehnici simple de influență putem exploata impulsivitatea creierului în folosul nostru.
Creierul dispune de niște reguli de funcționare destul de simple, iar dacă știm să profităm de ele, este foarte ușor să obținem recompense majore, când vine vorba de convingere.
K. Dutton colectează studii și experimente prin care ne demonstrează că există "maeștrii ai persuadării".
În carte Dutton vorbește despre psihopați și că aceștia nu sunt niște monștrii cum ii percep majoritatea dintre noi,ei sunt doctori ("fac operații pe creier" ), oameni care conduc corporații, sportivi etc
Cartea are și niște teste interesante...
Câteva citate care mi-au plăcut :
"Când ești rece ca gheața și plin de încredere, vei obține întotdeauna rezultate spectaculoase."
"Fie de crezi că poți, sau că nu poți, vei avea dreptate."
"Nu ai voie să lași frica să te domine, dacă ceva nu merge cum trebuie. Nu e loc de panică în toiul luptei."
"Oricine poate să fie rolul. Poți să-l joci?"
"... creierul ține mai degrabă cont de inimă."
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Lionti Alexandru 21/09/2020 11:12
green icon awesome check Achiziție verificată
Excelenta. Cu multe exemple din practica psihologica si din viata de zi cu zi. Recomand
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Vircan Raluca 15/07/2020 12:18
Recomand aceasta carte cu drag oricui se preocupa de dezvoltarea sa personala. Este o carte revelatorie care a ajuns in topul cartilor mele preferate! Te invata cum sa nu te mai lasi manimatat de societatea in care traim!
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Marian1234 07/07/2020 11:18
green icon awesome check Achiziție verificată
O carte pe care o recomand cu caldura tuturor celor care vor sa isi stapaneasca mai bine cuvintele si totodata si puterea de convingere asupra persoanelor cu care interactioneaza in viata de zi cu zi !
Arată mai mult
  • Like review icon 8
  • Add comments
ade12345 19/06/2020 22:17
O carte psihologica foarte buna. Cartile psihologice ale editurii Globo sunt extrem de bune. Aceasta m-a captivat inca de la primele pagini si de aceea v-o recomand din suflet!!!!!
Arată mai mult
  • Like review icon 2
  • Add comments
GenovevaCelia 14/05/2020 17:58
green icon awesome check Achiziție verificată
Tocmai ce am terminat-o de citit. Mi-a pus serios pe gânduri daca mă gândesc retrospectiv la multe decizii pe care le-am luat în trecut (sa fi fost manimatată conștient sau inconștient, nu voi afla). Mi-au plăcut enorm exercițiile din carte și modul în care se dau exemple din viața de zi cu zi. Recomand celor care vor să știe mai mult.
Arată mai mult
  • Like review icon 1
  • Add comments
Dragoș Cheteg 26/04/2020 10:13
green icon awesome check Achiziție verificată
Un best seller pe cinste. O carte mult asteptata care te manipuleaza sa nu te mai opresti din citiit. O continuare perfecta a povestii semnata Kevin Dutton. Merita citita, recitita si recitita.
Arată mai mult
  • Like review icon 1
  • Add comments
Beleca Luminita 22/04/2020 20:13
green icon awesome check Achiziție verificată
Excelenta. Desi nu o lasi din mana, nu e o lectura rapida. Te capteaza si te pune pe ganduri.
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Archip Florin 22/04/2020 13:13
green icon awesome check Achiziție verificată
O carte interesantă și ceva de învățat pt viața reală .
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo