00
00
00
00
Ebooks

Carti - Eseu si critica literara, Proza, Poezie

Fondat in anul 2003, 'Eikon' este in prezent unul din cei mai importanti editori de carte din Romania, avand un tiraj de peste o mie de titluri deja publicate, acoperind multe sfere de interes: literatura romana si universala, filosofie, biografii si memorii, istorie, critica literara, sociologie, arte etc. De la infiintare si pana in prezent, editura a lansat si promovat o serie de colectii, sub numele: ' Albume', 'Universitas', 'Spiritualitate', 'Eikon Educational', 'Teatru', 'Practic' si altele. Dintre autorii clasici si contemporani publicati de cunoscuta editura, amintim aici doar cateva nume de referinta: George Cosbuc, Mihai Eminescu, Mircea Eliade, Petre Tutea, Dumitru C-tin Dulcan, Vasile Andru, Andrei Marga, Hans Bergel, Alexandrtu Paleologu, Radu Carp etc. Pentru proiectele sale editoriale si prezenta notabila la evenimentele culturale, editura 'Eikon' a fost recompensata cu premii la Targurile de carte 'Gaudeamus' (locul I, in 2012) si 'Librex' (2012), precum si la Salonul International de Carte din Chisinau (premiu acordat pentru cea mai buna colectie, in 2011). In colectia 'Biblioteca Ortodoxa' semneaza lucrari mari duhovnici ai neamului romanesc: Ilie Cleopa, Iustin Parvu, Arsenie Papacioc, Teofil Paraian. Editura Eikon se concentreaza in continuare pe tiparirea celor mai bune titluri, care starnesc interesul cititorilor, contribuind la dezvoltarea personalitatii tinerei generatii, printr-o viziune ampla si creativa.

Cusatoarele - Emilia Muller

Cusatoarele - Emilia Muller

25 lei

Pustiul binelui - Horia V. Patrascu

Pustiul binelui - Horia V. Patrascu

Opt chipuri ale singuratatii - Vasile Andru

25 lei

Plaja - Tudor Calin Zarojanu
5 (1)

Plaja - Tudor Calin Zarojanu

25 lei

Un retus... pentru un zambet - Aurora Spasinovici

25 lei

Suferintele tanarului Blecher - Radu G. Teposu

25 lei

Cartea cuvintelor chivot - Andreea Nanu

Cartea cuvintelor chivot - Andreea Nanu

29 lei

Coaja sau miez - Niculina Constantinescu

20 lei

Drusca. Povesti de la marginea padurii - Otilia Teposu
5 (1)

25 lei

Anamteme II - Vasile Gogea

Anamteme II - Vasile Gogea

20 lei

Deliruri - Catalin Stanciu

Deliruri - Catalin Stanciu

15 lei

Frumosii batrani ai marilor orase - Traian Cosma

25 lei

In alt timp, in alt loc - Umberto Piersanti

20 lei

Cand soarele rasare la apus - Manuela Sanda Bacaoanu

Pavese, omul jignit - Vianu Muresan

Pavese, omul jignit - Vianu Muresan

19.5 lei

Interval. In cautarea fericirii - Elena Luminita Burlacu

20 lei

Misterele din Scheii Brasovului - Virginia Stanciu-Butescu
5 (1)

In corp de val. Poezie italiana contemporana - Eliza Macadan

20 lei

Muzica proasta a tineretii noastre - Cristi Ardelean

20 lei

Diaglife - Niculina Constantinescu

Diaglife - Niculina Constantinescu

15 lei

Adevaratul Cioran - Calinic Argeseanul

Adevaratul Cioran - Calinic Argeseanul

19.5 lei

Captiv in regatul celor doua coroane - Mihai Sipos

25 lei

Capricii pe teme de basm - Mariana Net

Capricii pe teme de basm - Mariana Net

25 lei

Cand literatura comparata pretinde ca se destrama Vol.2 - Nicoleta Popa Blanariu

25 lei

Cand literatura comparata pretinde ca se destrama Vol.1 - Nicoleta Popa Blanariu

Lazaret, suflete ratacite - Silviu Craciunas

20 lei

Anamteme - Vasile Gogea

Anamteme - Vasile Gogea

19.5 lei

Lumina din umbra mamei - Elena Luminita Burlacu

Zeul seductiei - Alexandru Nemtanu

Zeul seductiei - Alexandru Nemtanu

25 lei

Romania captiva - Bogdan Ficeac

Romania captiva - Bogdan Ficeac

20 lei

70 de poezii ciudate - Ciprian Vestemean

15 lei

Intrari in labirint - Christian Craciun

Intrari in labirint - Christian Craciun

19.5 lei

Umbrele Transilvaniei - Alexandru V. Dan

20 lei

Copilul rob - Felicia Truffier

Copilul rob - Felicia Truffier

20 lei

Spre seara s-au razgandit - Cristi Ardelean

20 lei

Paraseste-ma - Magda Marin

Paraseste-ma - Magda Marin

25 lei

Nepoata vrajitoarei - Virginia Stanciu-Butescu

Vremea crinilor - Corneliu Senchea

Vremea crinilor - Corneliu Senchea

Imaginarium - Sorin Tunaru

Imaginarium - Sorin Tunaru

25 lei

Miercuri, la Marriott - Ioana Brusten

Miercuri, la Marriott - Ioana Brusten

20 lei

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti EIKON. Cele mai populare carti tiparite de EIKON, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Cusatoarele - Emilia Muller" (disponibila in Literatura Romana) , "Pustiul binelui - Horia V. Patrascu" (disponibila in Filosofie Romaneasca), "Opt chipuri ale singuratatii - Vasile Andru" (disponibila in Literatura Romana). Alaturi de "EIKON", cele mai populare edituri disponibile pe Libris.ro, cu carti in Literatura Romana sunt: LIBRIS EDITORIAL, HUMANITAS, MIHAIL SADOVEANU .