00
00
00
00
Ebooks

Carti - Eseu si critica literara, Proza, Poezie

Fondat in anul 2003, 'Eikon' este in prezent unul din cei mai importanti editori de carte din Romania, avand un tiraj de peste o mie de titluri deja publicate, acoperind multe sfere de interes: literatura romana si universala, filosofie, biografii si memorii, istorie, critica literara, sociologie, arte etc. De la infiintare si pana in prezent, editura a lansat si promovat o serie de colectii, sub numele: ' Albume', 'Universitas', 'Spiritualitate', 'Eikon Educational', 'Teatru', 'Practic' si altele. Dintre autorii clasici si contemporani publicati de cunoscuta editura, amintim aici doar cateva nume de referinta: George Cosbuc, Mihai Eminescu, Mircea Eliade, Petre Tutea, Dumitru C-tin Dulcan, Vasile Andru, Andrei Marga, Hans Bergel, Alexandrtu Paleologu, Radu Carp etc. Pentru proiectele sale editoriale si prezenta notabila la evenimentele culturale, editura 'Eikon' a fost recompensata cu premii la Targurile de carte 'Gaudeamus' (locul I, in 2012) si 'Librex' (2012), precum si la Salonul International de Carte din Chisinau (premiu acordat pentru cea mai buna colectie, in 2011). In colectia 'Biblioteca Ortodoxa' semneaza lucrari mari duhovnici ai neamului romanesc: Ilie Cleopa, Iustin Parvu, Arsenie Papacioc, Teofil Paraian. Editura Eikon se concentreaza in continuare pe tiparirea celor mai bune titluri, care starnesc interesul cititorilor, contribuind la dezvoltarea personalitatii tinerei generatii, printr-o viziune ampla si creativa.

Pustiul binelui - Horia V. Patrascu

Pustiul binelui - Horia V. Patrascu

Seductia: voluptate, cruzime si amagire - Florin Ardelean

38 lei

Dialog cu textul liric - Bogdan Ratiu

Dialog cu textul liric - Bogdan Ratiu

35 lei

Anarhetipul sau... un frate tanar - Dorin Liviu Zaharia

40 lei

Cantece de zgura - Valeriu Ciobanu

Cantece de zgura - Valeriu Ciobanu

35 lei

Cand soarele rasare la apus - Manuela Sanda Bacaoanu

Intre poeti - Gheorghe Grigurcu

Intre poeti - Gheorghe Grigurcu

40 lei

Misterele din Scheii Brasovului - Virginia Stanciu-Butescu
5 (1)

Timpul splendorii - Andreea Nanu

Timpul splendorii - Andreea Nanu

45 lei

Cand literatura comparata pretinde ca se destrama Vol.1 - Nicoleta Popa Blanariu

Estetica I - Edgar Papu

Estetica I - Edgar Papu

50 lei

Camasa de forta - Leonard Oprea

Camasa de forta - Leonard Oprea

40 lei

Supravietuind comunismului - Mihai Gheorghiu, Maria Mateoniu

38.5 lei

Lumina din umbra mamei - Elena Luminita Burlacu

Literatura cu bune si... nebune - Magda Ursache

50 lei

Cand omida devine fluture - Marina Anca

Cand omida devine fluture - Marina Anca

35 lei

Anotimpul de pasari - Iulia Vucmanovici

Anotimpul de pasari - Iulia Vucmanovici

50 lei

O mie si una de femei. Amintirile unui hedonist - Ion Munteanu

45 lei

Bastinasul - Petru Istrate

Bastinasul - Petru Istrate

35 lei

L'identite bibliographique de la litterature roumaine - Lucian Pricop

38.5 lei

Nepoata vrajitoarei - Virginia Stanciu-Butescu

Vremea crinilor - Corneliu Senchea

Vremea crinilor - Corneliu Senchea

Strigatul umbrei - Lazar Zahan

Strigatul umbrei - Lazar Zahan

Mersul pe ape - Mariana Sipos

Mersul pe ape - Mariana Sipos

35 lei

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti EIKON. Cele mai populare carti tiparite de EIKON, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Pustiul binelui - Horia V. Patrascu" (disponibila in Filosofie Romaneasca) , "Seductia: voluptate, cruzime si amagire - Florin Ardelean" (disponibila in Sociologie), "Dialog cu textul liric - Bogdan Ratiu" (disponibila in Litere Filologie). Alaturi de "EIKON", cele mai populare edituri disponibile pe Libris.ro, cu carti in Filosofie Romaneasca sunt: POLIROM, HUMANITAS .