00
00
00
Bookfest 2019
Books vs. movies

Carti - Eseu si critica literara, Proza, Poezie

Fondat in anul 2003, 'Eikon' este in prezent unul din cei mai importanti editori de carte din Romania, avand un tiraj de peste o mie de titluri deja publicate, acoperind multe sfere de interes: literatura romana si universala, filosofie, biografii si memorii, istorie, critica literara, sociologie, arte etc. De la infiintare si pana in prezent, editura a lansat si promovat o serie de colectii, sub numele: ' Albume', 'Universitas', 'Spiritualitate', 'Eikon Educational', 'Teatru', 'Practic' si altele. Dintre autorii clasici si contemporani publicati de cunoscuta editura, amintim aici doar cateva nume de referinta: George Cosbuc, Mihai Eminescu, Mircea Eliade, Petre Tutea, Dumitru C-tin Dulcan, Vasile Andru, Andrei Marga, Hans Bergel, Alexandrtu Paleologu, Radu Carp etc. Pentru proiectele sale editoriale si prezenta notabila la evenimentele culturale, editura 'Eikon' a fost recompensata cu premii la Targurile de carte 'Gaudeamus' (locul I, in 2012) si 'Librex' (2012), precum si la Salonul International de Carte din Chisinau (premiu acordat pentru cea mai buna colectie, in 2011). In colectia 'Biblioteca Ortodoxa' semneaza lucrari mari duhovnici ai neamului romanesc: Ilie Cleopa, Iustin Parvu, Arsenie Papacioc, Teofil Paraian. Editura Eikon se concentreaza in continuare pe tiparirea celor mai bune titluri, care starnesc interesul cititorilor, contribuind la dezvoltarea personalitatii tinerei generatii, printr-o viziune ampla si creativa.

Dialog cu textul liric - Bogdan Ratiu
Dialog cu textul liric - Bogdan Ratiu
35 lei

Anarhetipul sau... un frate tanar - Dorin Liviu Zaharia
40 lei

Misterele din Scheii Brasovului - Virginia Stanciu-Butescu

Literatura cu bune si... nebune - Magda Ursache
50 lei

Seductia: voluptate, cruzime si amagire - Florin Ardelean
38 lei

Camasa de forta - Leonard Oprea
Camasa de forta - Leonard Oprea
40 lei

Cand omida devine fluture - Marina Anca
Cand omida devine fluture - Marina Anca
35 lei

Anotimpul de pasari - Iulia Vucmanovici
Anotimpul de pasari - Iulia Vucmanovici
50 lei

O mie si una de femei. Amintirile unui hedonist - Ion Munteanu
45 lei

Pustiul binelui - Horia V. Patrascu
Pustiul binelui - Horia V. Patrascu

Cantece de zgura - Valeriu Ciobanu
Cantece de zgura - Valeriu Ciobanu
35 lei

Cand soarele rasare la apus - Manuela Sanda Bacaoanu

Bastinasul - Petru Istrate
Bastinasul - Petru Istrate
35 lei

Intre poeti - Gheorghe Grigurcu
Intre poeti - Gheorghe Grigurcu
40 lei

L'identite bibliographique de la litterature roumaine - Lucian Pricop
38.5 lei

Nepoata vrajitoarei - Virginia Stanciu-Butescu

Vremea crinilor - Corneliu Senchea
Vremea crinilor - Corneliu Senchea

Strigatul umbrei - Lazar Zahan
Strigatul umbrei - Lazar Zahan

Mersul pe ape - Mariana Sipos
Mersul pe ape - Mariana Sipos
35 lei

Timpul splendorii - Andreea Nanu
Timpul splendorii - Andreea Nanu
45 lei

Cand literatura comparata pretinde ca se destrama Vol.1 - Nicoleta Popa Blanariu

Estetica I - Edgar Papu
Estetica I - Edgar Papu
50 lei

Supravietuind comunismului - Mihai Gheorghiu, Maria Mateoniu
38.5 lei

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti EIKON. Cele mai populare carti tiparite de EIKON, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Dialog cu textul liric - Bogdan Ratiu" (disponibila in Litere Filologie) , "Anarhetipul sau... un frate tanar - Dorin Liviu Zaharia" (disponibila in Poezie), "Misterele din Scheii Brasovului - Virginia Stanciu-Butescu" (disponibila in Literatura Romana). Alaturi de "EIKON", cele mai populare edituri disponibile pe Libris.ro, cu carti in Litere Filologie sunt: UNIVERS ENCICLOPEDIC, CARTEX, NOMINA .