00
00
00
00
Ebooks

Carti - Eseu si critica literara, Proza, Poezie

Fondat in anul 2003, 'Eikon' este in prezent unul din cei mai importanti editori de carte din Romania, avand un tiraj de peste o mie de titluri deja publicate, acoperind multe sfere de interes: literatura romana si universala, filosofie, biografii si memorii, istorie, critica literara, sociologie, arte etc. De la infiintare si pana in prezent, editura a lansat si promovat o serie de colectii, sub numele: ' Albume', 'Universitas', 'Spiritualitate', 'Eikon Educational', 'Teatru', 'Practic' si altele. Dintre autorii clasici si contemporani publicati de cunoscuta editura, amintim aici doar cateva nume de referinta: George Cosbuc, Mihai Eminescu, Mircea Eliade, Petre Tutea, Dumitru C-tin Dulcan, Vasile Andru, Andrei Marga, Hans Bergel, Alexandrtu Paleologu, Radu Carp etc. Pentru proiectele sale editoriale si prezenta notabila la evenimentele culturale, editura 'Eikon' a fost recompensata cu premii la Targurile de carte 'Gaudeamus' (locul I, in 2012) si 'Librex' (2012), precum si la Salonul International de Carte din Chisinau (premiu acordat pentru cea mai buna colectie, in 2011). In colectia 'Biblioteca Ortodoxa' semneaza lucrari mari duhovnici ai neamului romanesc: Ilie Cleopa, Iustin Parvu, Arsenie Papacioc, Teofil Paraian. Editura Eikon se concentreaza in continuare pe tiparirea celor mai bune titluri, care starnesc interesul cititorilor, contribuind la dezvoltarea personalitatii tinerei generatii, printr-o viziune ampla si creativa.

Cusatoarele - Emilia Muller

Cusatoarele - Emilia Muller

22.5 lei25 lei

Opt chipuri ale singuratatii - Vasile Andru

22.5 lei25 lei

Plaja - Tudor Calin Zarojanu
5 (1)

Plaja - Tudor Calin Zarojanu

22.5 lei25 lei

Coaja sau miez - Niculina Constantinescu

18 lei20 lei

Drusca. Povesti de la marginea padurii - Otilia Teposu
5 (1)

22.5 lei25 lei

Anamteme II - Vasile Gogea

Anamteme II - Vasile Gogea

18 lei20 lei

Frumosii batrani ai marilor orase - Traian Cosma

22.5 lei25 lei

Cand soarele rasare la apus - Manuela Sanda Bacaoanu

27 lei30 lei

Intre poeti - Gheorghe Grigurcu

Intre poeti - Gheorghe Grigurcu

36 lei40 lei

Misterele din Scheii Brasovului - Virginia Stanciu-Butescu
5 (1)

27 lei30 lei

Muzica proasta a tineretii noastre - Cristi Ardelean

18 lei20 lei

Diaglife - Niculina Constantinescu

Diaglife - Niculina Constantinescu

13.5 lei15 lei

Timpul splendorii - Andreea Nanu

Timpul splendorii - Andreea Nanu

40.5 lei45 lei

Captiv in regatul celor doua coroane - Mihai Sipos

22.5 lei25 lei

Camasa de forta - Leonard Oprea

Camasa de forta - Leonard Oprea

36 lei40 lei

Lazaret, suflete ratacite - Silviu Craciunas

18 lei20 lei

Anamteme - Vasile Gogea

Anamteme - Vasile Gogea

17.55 lei19.5 lei

Lumina din umbra mamei - Elena Luminita Burlacu

27 lei30 lei

Zeul seductiei - Alexandru Nemtanu

Zeul seductiei - Alexandru Nemtanu

22.5 lei25 lei

Intrari in labirint - Christian Craciun

Intrari in labirint - Christian Craciun

17.55 lei19.5 lei

Umbrele Transilvaniei - Alexandru V. Dan

18 lei20 lei

O mie si una de femei. Amintirile unui hedonist - Ion Munteanu

40.5 lei45 lei

Spre seara s-au razgandit - Cristi Ardelean

18 lei20 lei

Bastinasul - Petru Istrate

Bastinasul - Petru Istrate

31.5 lei35 lei

Paraseste-ma - Magda Marin

Paraseste-ma - Magda Marin

22.5 lei25 lei

Nepoata vrajitoarei - Virginia Stanciu-Butescu

27 lei30 lei

Vremea crinilor - Corneliu Senchea

Vremea crinilor - Corneliu Senchea

27 lei30 lei

Imaginarium - Sorin Tunaru

Imaginarium - Sorin Tunaru

22.5 lei25 lei

Miercuri, la Marriott - Ioana Brusten

Miercuri, la Marriott - Ioana Brusten

18 lei20 lei

Strigatul umbrei - Lazar Zahan

Strigatul umbrei - Lazar Zahan

27 lei30 lei

Vise presate - Decebal N. Todarita

Vise presate - Decebal N. Todarita

18 lei20 lei

Heralda - Serghie Bucur

Heralda - Serghie Bucur

18 lei20 lei

Mersul pe ape - Mariana Sipos

Mersul pe ape - Mariana Sipos

31.5 lei35 lei

Numele Clarei - Viorel Bucur

Numele Clarei - Viorel Bucur

22.5 lei25 lei

Neant. Colaj despre suferinta - Serghie Bucur

17.55 lei19.5 lei

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti EIKON. Cele mai populare carti tiparite de EIKON, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Cusatoarele - Emilia Muller" (disponibila in Literatura Romana) , "Opt chipuri ale singuratatii - Vasile Andru" (disponibila in Literatura Romana), "Plaja - Tudor Calin Zarojanu" (disponibila in Literatura Romana). Alaturi de "EIKON", cele mai populare edituri disponibile pe Libris.ro, cu carti in Literatura Romana sunt: LIBRIS EDITORIAL, HUMANITAS, MIHAIL SADOVEANU .