00
00
00
Bookfest 2019
Books vs. movies

Carti - Eseu si critica literara, Proza, Poezie

Fondat in anul 2003, 'Eikon' este in prezent unul din cei mai importanti editori de carte din Romania, avand un tiraj de peste o mie de titluri deja publicate, acoperind multe sfere de interes: literatura romana si universala, filosofie, biografii si memorii, istorie, critica literara, sociologie, arte etc. De la infiintare si pana in prezent, editura a lansat si promovat o serie de colectii, sub numele: ' Albume', 'Universitas', 'Spiritualitate', 'Eikon Educational', 'Teatru', 'Practic' si altele. Dintre autorii clasici si contemporani publicati de cunoscuta editura, amintim aici doar cateva nume de referinta: George Cosbuc, Mihai Eminescu, Mircea Eliade, Petre Tutea, Dumitru C-tin Dulcan, Vasile Andru, Andrei Marga, Hans Bergel, Alexandrtu Paleologu, Radu Carp etc. Pentru proiectele sale editoriale si prezenta notabila la evenimentele culturale, editura 'Eikon' a fost recompensata cu premii la Targurile de carte 'Gaudeamus' (locul I, in 2012) si 'Librex' (2012), precum si la Salonul International de Carte din Chisinau (premiu acordat pentru cea mai buna colectie, in 2011). In colectia 'Biblioteca Ortodoxa' semneaza lucrari mari duhovnici ai neamului romanesc: Ilie Cleopa, Iustin Parvu, Arsenie Papacioc, Teofil Paraian. Editura Eikon se concentreaza in continuare pe tiparirea celor mai bune titluri, care starnesc interesul cititorilor, contribuind la dezvoltarea personalitatii tinerei generatii, printr-o viziune ampla si creativa.

L'identite bibliographique de la litterature roumaine - Lucian Pricop
38.5 lei

Nepoata vrajitoarei - Virginia Stanciu-Butescu

Camera de proba - Mihaela Pascu-Oglinda
Camera de proba - Mihaela Pascu-Oglinda
25 lei

Vremea crinilor - Corneliu Senchea
Vremea crinilor - Corneliu Senchea

In corp de val. Poezie italiana contemporana - Eliza Macadan
20 lei

Miercuri, la Marriott - Ioana Brusten
Miercuri, la Marriott - Ioana Brusten
20 lei

Strigatul umbrei - Lazar Zahan
Strigatul umbrei - Lazar Zahan

Muzica proasta a tineretii noastre - Cristi Ardelean
20 lei

Spovedania unei umbre - Eugeniu Bazil
Spovedania unei umbre - Eugeniu Bazil
15 lei

Diaglife - Niculina Constantinescu
Diaglife - Niculina Constantinescu
15 lei

Antisentimente - Viorel Lica
Antisentimente - Viorel Lica
20 lei

Reversul istoriei. Eseu despre opera lui Mircea Eliade - Mihai Gheorghiu
77 lei

Vise presate - Decebal N. Todarita
Vise presate - Decebal N. Todarita
20 lei

Am trait in comunism... - Mircea Pora
Am trait in comunism... - Mircea Pora
25 lei

Heralda - Serghie Bucur
Heralda - Serghie Bucur
20 lei

Mersul pe ape - Mariana Sipos
Mersul pe ape - Mariana Sipos
35 lei

Numele Clarei - Viorel Bucur
Numele Clarei - Viorel Bucur
25 lei

Timpul splendorii - Andreea Nanu
Timpul splendorii - Andreea Nanu
45 lei

Captiv in regatul celor doua coroane - Mihai Sipos
25 lei

Cand literatura comparata pretinde ca se destrama Vol.2 - Nicoleta Popa Blanariu
25 lei

Cand literatura comparata pretinde ca se destrama Vol.1 - Nicoleta Popa Blanariu

Estetica I - Edgar Papu
Estetica I - Edgar Papu
50 lei

Neant. Colaj despre suferinta - Serghie Bucur
19.5 lei

Supravietuind comunismului - Mihai Gheorghiu, Maria Mateoniu
38.5 lei

Anamteme - Vasile Gogea
Anamteme - Vasile Gogea
19.5 lei

Criza operei? - Ion Piso
Criza operei? - Ion Piso
58 lei

Umbrele Transilvaniei - Alexandru V. Dan
20 lei

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti EIKON. Cele mai populare carti tiparite de EIKON, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "L'identite bibliographique de la litterature roumaine - Lucian Pricop" (disponibila in Litere Critica Literara) , "Nepoata vrajitoarei - Virginia Stanciu-Butescu" (disponibila in Literatura Romana), "Camera de proba - Mihaela Pascu-Oglinda" (disponibila in Literatura Romana). Alaturi de "EIKON", cele mai populare edituri disponibile pe Libris.ro, cu carti in Litere Critica Literara sunt: CARTEA ROMANEASCA, ORIZONTURI, REINTREGIREA .