00
00
00
00
2+1 GRATIS

Carti - Eseu si critica literara, Proza, Poezie

Fondat in anul 2003, 'Eikon' este in prezent unul din cei mai importanti editori de carte din Romania, avand un tiraj de peste o mie de titluri deja publicate, acoperind multe sfere de interes: literatura romana si universala, filosofie, biografii si memorii, istorie, critica literara, sociologie, arte etc. De la infiintare si pana in prezent, editura a lansat si promovat o serie de colectii, sub numele: ' Albume', 'Universitas', 'Spiritualitate', 'Eikon Educational', 'Teatru', 'Practic' si altele. Dintre autorii clasici si contemporani publicati de cunoscuta editura, amintim aici doar cateva nume de referinta: George Cosbuc, Mihai Eminescu, Mircea Eliade, Petre Tutea, Dumitru C-tin Dulcan, Vasile Andru, Andrei Marga, Hans Bergel, Alexandrtu Paleologu, Radu Carp etc. Pentru proiectele sale editoriale si prezenta notabila la evenimentele culturale, editura 'Eikon' a fost recompensata cu premii la Targurile de carte 'Gaudeamus' (locul I, in 2012) si 'Librex' (2012), precum si la Salonul International de Carte din Chisinau (premiu acordat pentru cea mai buna colectie, in 2011). In colectia 'Biblioteca Ortodoxa' semneaza lucrari mari duhovnici ai neamului romanesc: Ilie Cleopa, Iustin Parvu, Arsenie Papacioc, Teofil Paraian. Editura Eikon se concentreaza in continuare pe tiparirea celor mai bune titluri, care starnesc interesul cititorilor, contribuind la dezvoltarea personalitatii tinerei generatii, printr-o viziune ampla si creativa.

Literatura cu bune si... nebune - Magda Ursache

50 lei

Intrari in labirint - Christian Craciun

Intrari in labirint - Christian Craciun

19.5 lei

Umbrele Transilvaniei - Alexandru V. Dan

20 lei

Cand omida devine fluture - Marina Anca

Cand omida devine fluture - Marina Anca

35 lei

Anotimpul de pasari - Iulia Vucmanovici

Anotimpul de pasari - Iulia Vucmanovici

50 lei

O mie si una de femei. Amintirile unui hedonist - Ion Munteanu

45 lei

Copilul rob - Felicia Truffier

Copilul rob - Felicia Truffier

20 lei

Spre seara s-au razgandit - Cristi Ardelean

20 lei

Bastinasul - Petru Istrate

Bastinasul - Petru Istrate

35 lei

Paraseste-ma - Magda Marin

Paraseste-ma - Magda Marin

25 lei

L'identite bibliographique de la litterature roumaine - Lucian Pricop

38.5 lei

Nepoata vrajitoarei - Virginia Stanciu-Butescu

Vremea crinilor - Corneliu Senchea

Vremea crinilor - Corneliu Senchea

Imaginarium - Sorin Tunaru

Imaginarium - Sorin Tunaru

25 lei

Miercuri, la Marriott - Ioana Brusten

Miercuri, la Marriott - Ioana Brusten

20 lei

Strigatul umbrei - Lazar Zahan

Strigatul umbrei - Lazar Zahan

Spovedania unei umbre - Eugeniu Bazil

Spovedania unei umbre - Eugeniu Bazil

15 lei

Antisentimente - Viorel Lica

Antisentimente - Viorel Lica

20 lei

Vise presate - Decebal N. Todarita

Vise presate - Decebal N. Todarita

20 lei

Am trait in comunism... - Mircea Pora

Am trait in comunism... - Mircea Pora

25 lei

Heralda - Serghie Bucur

Heralda - Serghie Bucur

20 lei

Mersul pe ape - Mariana Sipos

Mersul pe ape - Mariana Sipos

35 lei

Numele Clarei - Viorel Bucur

Numele Clarei - Viorel Bucur

25 lei

Neant. Colaj despre suferinta - Serghie Bucur

19.5 lei

Criza operei? - Ion Piso

Criza operei? - Ion Piso

58 lei

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti EIKON. Cele mai populare carti tiparite de EIKON, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Literatura cu bune si... nebune - Magda Ursache" (disponibila in Litere Critica Literara) , "Intrari in labirint - Christian Craciun" (disponibila in Literatura Romana), "Umbrele Transilvaniei - Alexandru V. Dan" (disponibila in Literatura Romana). Alaturi de "EIKON", cele mai populare edituri disponibile pe Libris.ro, cu carti in Litere Critica Literara sunt: CARTEA ROMANEASCA EDUCATIONAL, ORIZONTURI, POLIROM .