Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Al Ries & Laura Ries

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala

Multi isi doresc sa afle care este cheia succesului in branding.

Al Ries si Laura Ries propun 22 de legi imuabile pentru succesul brandurilor dumneavoastra.

Si daca brandurile nu sunt imuabile, aceste legi, spun autorii, sunt.

Scrisa in spiritul lucrarilor autorilor, cartea de fata arata tuturor cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala.

Studiind diverse marci si evolutia acestora de-a lungul timpului autorii au sintetizat concluziile intr-o lucrare din care extrem de multi specialisti si nu numai au de invatat.

Scrisa in stilul american - cu foarte multe exemple oferite pentru a ilustra fiecare idee - cartea, asa cum apreciaza Philip Kotler, "demonstreaza ca oamenii de marketing trebuie sa stie sa construiasca un brand si sa-l mentina in viata". Intr-adevar cartea aminteste de marci care au disparut - si de elementele care au dus la aceasta situatie - si care, fireste, este de dorit sa nu fie puse in practica de cel ce citeste lucrarea celor doi.  
Citește mai mult

35.65Lei

35.65Lei

Primești 35 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala

Multi isi doresc sa afle care este cheia succesului in branding.

Al Ries si Laura Ries propun 22 de legi imuabile pentru succesul brandurilor dumneavoastra.

Si daca brandurile nu sunt imuabile, aceste legi, spun autorii, sunt.

Scrisa in spiritul lucrarilor autorilor, cartea de fata arata tuturor cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala.

Studiind diverse marci si evolutia acestora de-a lungul timpului autorii au sintetizat concluziile intr-o lucrare din care extrem de multi specialisti si nu numai au de invatat.

Scrisa in stilul american - cu foarte multe exemple oferite pentru a ilustra fiecare idee - cartea, asa cum apreciaza Philip Kotler, "demonstreaza ca oamenii de marketing trebuie sa stie sa construiasca un brand si sa-l mentina in viata". Intr-adevar cartea aminteste de marci care au disparut - si de elementele care au dus la aceasta situatie - si care, fireste, este de dorit sa nu fie puse in practica de cel ce citeste lucrarea celor doi.  
Citește mai mult

Detaliile produsului

De același autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Review-uri

rradu 25/12/2021 12:00
green icon awesome check Achiziție verificată
Tranșanta si foarte cuprinzatoare! Tot ce a publicat Brandbuilders merita atentie si, mai ales, aplicat!
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo