headerdesktop raowktrgr10mai24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile raowktrgr10mai24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

RAO cu -50% -30%

si TRANSPORT GRATUIT

peste 70 lei, oriunde in Romania!

Rasfoieste si comanda.

Comunicare politica, marketing electoral si administratie publica

De (autor): Andrei Emil Moise

0
(0 review-uri)
Comunicare politica, marketing electoral si administratie publica - Andrei Emil Moise

Comunicare politica, marketing electoral si administratie publica

De (autor): Andrei Emil Moise

0
(0 review-uri)
Comunicarea este cel mai adesea definita ca reprezentand relatiile de interactiune, de socializare primara ce iau nastere intre doi sau mai multi indivizi. Chiar daca, la o prima vedere, astfel de aspecte par simpliste si aferente cunoasterii comune, intregul proces al comunicarii necesita o dezbatere mult mai ampla. Un bun inceput cat priveste o astfel de teoretizare o reprezinta aceasta lucrare, scopul ei mediat fiind acela de a ajuta la rafinarea pe cat posibil a artei comunicarii in majoritatea formelor uzitate in ziua de astazi. Pentru o mai buna exemplificare a tematicilor abordate, voi accentua asupra comunicarii publice si asupra comunicarii politice, cunoscuta sub numele discurs politic.
 
Orice tip de comunicare presupune existenta unui emitent si a unuia sau mai multi receptori. Informatia sau altfel spus, cumulul de idei, date si emotii transmise din partea emitentului sau emitentilor catre receptori este vitala. O actiune de comunicare genereaza din partea receptorilor un cumul de reactii dintre cele mai dezirabile sau, dimpotriva, adverse.
 
Identificarea tipologiei unor astfel de reactii, a originii acestora si, poate cel mai important, a modului de control a acestora devine imperios necesara pentru stapanirea si desavarsirea procesului de comunicare. Nu trebuie inteles insa faptul ca un astfel de set de reguli poate optimiza in integralitate procesul de comunicare, fiind aplicabile precum un sablon oricarui tip de comunicare. In mod cert, diferitele tipologii de medii in cadrul carora are loc comunicarea, de interlocutori in cadrul acesteia, vor impacta asupra nivelului, cantitatii si calitatii informatiilor transmise, cat si asupra feedbackului primit in schimb.
Citeste mai mult

-10%

PRP: 22.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

19.80Lei

19.80Lei

22.00 Lei

Primesti 19 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Comunicarea este cel mai adesea definita ca reprezentand relatiile de interactiune, de socializare primara ce iau nastere intre doi sau mai multi indivizi. Chiar daca, la o prima vedere, astfel de aspecte par simpliste si aferente cunoasterii comune, intregul proces al comunicarii necesita o dezbatere mult mai ampla. Un bun inceput cat priveste o astfel de teoretizare o reprezinta aceasta lucrare, scopul ei mediat fiind acela de a ajuta la rafinarea pe cat posibil a artei comunicarii in majoritatea formelor uzitate in ziua de astazi. Pentru o mai buna exemplificare a tematicilor abordate, voi accentua asupra comunicarii publice si asupra comunicarii politice, cunoscuta sub numele discurs politic.
 
Orice tip de comunicare presupune existenta unui emitent si a unuia sau mai multi receptori. Informatia sau altfel spus, cumulul de idei, date si emotii transmise din partea emitentului sau emitentilor catre receptori este vitala. O actiune de comunicare genereaza din partea receptorilor un cumul de reactii dintre cele mai dezirabile sau, dimpotriva, adverse.
 
Identificarea tipologiei unor astfel de reactii, a originii acestora si, poate cel mai important, a modului de control a acestora devine imperios necesara pentru stapanirea si desavarsirea procesului de comunicare. Nu trebuie inteles insa faptul ca un astfel de set de reguli poate optimiza in integralitate procesul de comunicare, fiind aplicabile precum un sablon oricarui tip de comunicare. In mod cert, diferitele tipologii de medii in cadrul carora are loc comunicarea, de interlocutori in cadrul acesteia, vor impacta asupra nivelului, cantitatii si calitatii informatiilor transmise, cat si asupra feedbackului primit in schimb.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one