Countdown header img 1

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou
Promotii popup img

TRANSPORT GRATUIT

si -33% -10% la FICTIUNE

-28% -10% la NON-FICTIUNE

Urmatoarea ta lectura aici!
Close btn popup img

Comunicare politica, marketing electoral si administratie publica

De (autor): Andrei Emil Moise

Comunicare politica, marketing electoral si administratie publica - Andrei Emil Moise

Comunicare politica, marketing electoral si administratie publica

De (autor): Andrei Emil Moise

Comunicarea este cel mai adesea definita ca reprezentand relatiile de interactiune, de socializare primara ce iau nastere intre doi sau mai multi indivizi. Chiar daca, la o prima vedere, astfel de aspecte par simpliste si aferente cunoasterii comune, intregul proces al comunicarii necesita o dezbatere mult mai ampla. Un bun inceput cat priveste o astfel de teoretizare o reprezinta aceasta lucrare, scopul ei mediat fiind acela de a ajuta la rafinarea pe cat posibil a artei comunicarii in majoritatea formelor uzitate in ziua de astazi. Pentru o mai buna exemplificare a tematicilor abordate, voi accentua asupra comunicarii publice si asupra comunicarii politice, cunoscuta sub numele discurs politic.
 
Orice tip de comunicare presupune existenta unui emitent si a unuia sau mai multi receptori. Informatia sau altfel spus, cumulul de idei, date si emotii transmise din partea emitentului sau emitentilor catre receptori este vitala. O actiune de comunicare genereaza din partea receptorilor un cumul de reactii dintre cele mai dezirabile sau, dimpotriva, adverse.
 
Identificarea tipologiei unor astfel de reactii, a originii acestora si, poate cel mai important, a modului de control a acestora devine imperios necesara pentru stapanirea si desavarsirea procesului de comunicare. Nu trebuie inteles insa faptul ca un astfel de set de reguli poate optimiza in integralitate procesul de comunicare, fiind aplicabile precum un sablon oricarui tip de comunicare. In mod cert, diferitele tipologii de medii in cadrul carora are loc comunicarea, de interlocutori in cadrul acesteia, vor impacta asupra nivelului, cantitatii si calitatii informatiilor transmise, cat si asupra feedbackului primit in schimb.
Citeste mai mult

transport gratuit

nou

-18%

18.04Lei

22.00 Lei

Sau 1804 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Comunicarea este cel mai adesea definita ca reprezentand relatiile de interactiune, de socializare primara ce iau nastere intre doi sau mai multi indivizi. Chiar daca, la o prima vedere, astfel de aspecte par simpliste si aferente cunoasterii comune, intregul proces al comunicarii necesita o dezbatere mult mai ampla. Un bun inceput cat priveste o astfel de teoretizare o reprezinta aceasta lucrare, scopul ei mediat fiind acela de a ajuta la rafinarea pe cat posibil a artei comunicarii in majoritatea formelor uzitate in ziua de astazi. Pentru o mai buna exemplificare a tematicilor abordate, voi accentua asupra comunicarii publice si asupra comunicarii politice, cunoscuta sub numele discurs politic.
 
Orice tip de comunicare presupune existenta unui emitent si a unuia sau mai multi receptori. Informatia sau altfel spus, cumulul de idei, date si emotii transmise din partea emitentului sau emitentilor catre receptori este vitala. O actiune de comunicare genereaza din partea receptorilor un cumul de reactii dintre cele mai dezirabile sau, dimpotriva, adverse.
 
Identificarea tipologiei unor astfel de reactii, a originii acestora si, poate cel mai important, a modului de control a acestora devine imperios necesara pentru stapanirea si desavarsirea procesului de comunicare. Nu trebuie inteles insa faptul ca un astfel de set de reguli poate optimiza in integralitate procesul de comunicare, fiind aplicabile precum un sablon oricarui tip de comunicare. In mod cert, diferitele tipologii de medii in cadrul carora are loc comunicarea, de interlocutori in cadrul acesteia, vor impacta asupra nivelului, cantitatii si calitatii informatiilor transmise, cat si asupra feedbackului primit in schimb.
Citeste mai mult

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one