Mai sunt

Colectie: Lumea Dinozaurilor

Format: DVD

Producator: DISCOVERY

Verigile care lipseau
Cine suntem noi? Paleontologia umana plonjeaza si mai adanc in trecut, pentru a descoperi originile omenirii. Indiciile se afla in nisipurile Defileului Olduvai si intr-o succesiune de fapturi de marimea unui cimpanzeu, care au trait in urma cu mai putin de 4 milioane de ani. Suntem uluitor de slab echipati pentru a putea intra in competitie cu feline viclene, caini hoinari si alti pradatori insetati de sange, care au prosperat alaturi de noi si au descoperit ca suntem o prada gustoasa. Totusi, intr-un fel sau altul, am rezistat, am evoluat si am prosperat. Exista insa goluri in cunostintele noastre, iar traseul evolutiei noastre inca are sinuozitati, ocolisuri si fundaturi.

Identitate confundata
Munca obositoare si analitica ce caracterizeaza paleontologia de azi putand identifica creaturile de la un fragment de fosila - uneori ne face sa uitam greselile majore si uneori hilare, care au marcat inceputurile acestei stiinte. De la anticii nomazi, care confundau oasele dinozaurilor cu legendarul Griffin, pana la expertii medicali din Germania care au confundat primul neanderthal gasit, cu un decedat mongolez. Cunoscuti paleontologi, relateaza in acest episod, greselile lor preferate in acest domeniu.

Producator: Discovery Channel
Audio: Engleza
Subtitrare: Romana
Durata: 40 min

Filmul DVD Lumea Dinozaurilor - Verigile care lipseau face parte din categoria Documentare a magazinului online Libris.ro . Livrarea se face din stoc din depozitul Libris in 24-48 ore, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 50 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

0.0 (0 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului