eBook Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri

eBook Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri
Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pana la igiena si protectia muncii sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sunt completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atat de studentii de la facultatile de alimentatie si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cat si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din sfera productiei si a serviciilor.
Descrierea produsului
Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pana la igiena si protectia muncii sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sunt completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atat de studentii de la facultatile de alimentatie si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cat si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din sfera productiei si a serviciilor.
Detaliile produsului