Countdown header img 1

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Ultimele zile la raftul cu

promotiile lunii ianuarie!

12 edituri, titluri cu -30% -10%, 2+1 GRATIS

Start aici maratonului de citit!
Close

eBook Psihosociologia publicitatii

De (autor): Septimiu Chelcea

5
(4 reviews)
eBook Psihosociologia publicitatii - Septimiu Chelcea
Rasfoieste

eBook Psihosociologia publicitatii

De (autor): Septimiu Chelcea

5
(4 reviews)

Psihosociologia este un domeniu care poate avea o contributie esentiala in studiul comunicarii persuasive si in construirea mesajelor publicitare. Volumul isi propune sa-i familiarizeze pe studenti cu principalele teorii psihosociologice clasice si moderne ce au aplicabilitate directa in publicitate, precum si sa dezvolte abilitatile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje, campanii sau strategii publicitare. Informatiile de ultima ora prezentate sunt utile si specialistilor in stiintele socioumane si in stiintele comunicarii, contribuind la o mai buna intelegere a influentei mass-mediei asupra societatii si, in consecinta, la elaborarea unor mesaje publicitare mai eficiente.

Citeste mai mult

14.47Lei

Sau 1447 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

Disponibil

Descrierea produsului

Psihosociologia este un domeniu care poate avea o contributie esentiala in studiul comunicarii persuasive si in construirea mesajelor publicitare. Volumul isi propune sa-i familiarizeze pe studenti cu principalele teorii psihosociologice clasice si moderne ce au aplicabilitate directa in publicitate, precum si sa dezvolte abilitatile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje, campanii sau strategii publicitare. Informatiile de ultima ora prezentate sunt utile si specialistilor in stiintele socioumane si in stiintele comunicarii, contribuind la o mai buna intelegere a influentei mass-mediei asupra societatii si, in consecinta, la elaborarea unor mesaje publicitare mai eficiente.

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
4
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one