headerdesktop corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Esecul in afaceri: 10 reguli de urmat

De (autor): Donald R. Keough

0
(0 review-uri)
Esecul in afaceri: 10 reguli de urmat - Donald R. Keough
Rasfoieste

Esecul in afaceri: 10 reguli de urmat

De (autor): Donald R. Keough

0
(0 review-uri)

Sunt tot mai multi cei dornici sa ne ofere retete ale succesului in afaceri. Incepand de la antrenori de fotbal, fosti directori generali si pana la psihologi si consilieri externi, acesti guru care ne vorbesc despre succes sunt peste tot. Dar nici unul nu ne poate oferi vreo garantie a succesului. Pe de alta parte, nu se poate spune acelasi lucru despre esec. Esecul este simplu. De fapt, exista zece greseli grave pe care companiile si oamenii le comit fara incetare si care duc in mod inevitabil la esec. Printre acestea se numara cateva reguli pe care te poti oricand „bizui”: nu mai risca, fii inflexibil, asuma-ti infailibilitatea, increde-te pe deplin in experti si teme-te de viitor.

Daca vrei sa eviti capcanele care ameninta in permanenta companiile si pe cei care le conduc, citeste acest „ghid al esecului”, plin de umor, adresat liderilor de pretutindeni, dar si celor interesati de secretele pierderii sau castigului in afaceri.

DONALD R. KEOUGH (n. 1927) a fost presedinte si director general al Companiei Coca-Cola, din 1981 pana in 1993. A fost reales director al companiei in 2004. A activat in multe consilii de administratie, printre care cele de la Berkshire Hathaway, McDonald’s si The Washington Post Company. Este considerat o personalitate a business world-ului american.

    Fragment din volumul "Esecul in afaceri: 10 reguli de urmat" de Donald R. Keough:

    “In mod cert, exista oameni care par a fi in stare sa se descurce cu toate acestea si mental si fizic. Le merge chiar bine si se imbogatesc astfel.
    Un articol din revista Fortune a anuntat candva ca Bill Gates, directorul Microsoft, are trei monitoare pe birou, sincronizate pentru a muta elemente dintr-unul in altul. Unul dintre ecrane e dedicat e-mailului. Cel de-al doilea, mesajului pe care-l scrie in acel moment. Al treilea ecran este pentru un motor de cautare, ca sa poata accesa diferite pagini pe internet.
    Bill Gates este un pionier al comunicarii electronice. Este un geniu si mai ales unul in domeniul manevrarii datelor. Nimeni nu poate masura impactul pozitiv pe care l-a avut asupra societatii noastre globale. Ne-a adus, cu siguranta, unii aproape de altii... la doar un clic distanta.
    Totusi, pentru multi dintre noi, muritorii de rand, tehnologiile de comunicare si informare, departe de a ne lasa timp pentru a ne concentra cu adevarat si a ne gandi la ceea ce facem, de obicei au comprimat timpul in niveluri de stres. Sociologul danez Ida Sabelis foloseste termenul de „decompresie'', ceea ce trebuie sa faca scafandrii cand ies la suprafata dupa scufundari la mari adancimi. Dupa ce ne scufundam adanc in tot felul de date, avem neaparat nevoie de decompresie, sa stam si sa ne gandim bine la problemele pe care le avem.
    Se spune ca „nu poti avea niciodata suficiente date". Dar, din instinct, stim cu totii ca nu e adevarat. Daca ai stat vreodata in sectiunea cu pasta de dinti a farmaciei tale locale, cunosti problema: doar Colgate are vreo 15—16 produse diferite, toate, se pare, curatand dintii in moduri diferite, albindu-i si prevenind cariile. Sunt prea multe date pe care trebuie sa le procesam.
    Ceva si mai descurajator ar fi procesul de a cumpara un produs tehnic, cum ar fi un telefon sau un televizor nou. Optiunile sunt minunate si cu totul uluitoare — cel putin pentru unii dintre noi.
    Vrei un telefon care face poze, stocheaza muzica, navigheaza pe internet, trimite si primeste mesaje scrise sau transmite ultima telenovela? Are tot ce trebuie sa stii. Ce ai de facut e sa mergi la oricare dintre miile de pagini pe internet sau la magazinele de electronice. Sunt atatea lucruri de stiut, incat poate fi dificil. (Comerciantii inteligenti stiu acest lucru si incearca din start sa-ti ingusteze posibilitatea de alegere. Aratati-mi o duzina de cravate si m-ati bagat in ceata. Aratati-mi trei si o aleg in general pe cea albastra.)”
Citeste mai mult

-20%

PRP: 9.53 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

7.62Lei

7.62Lei

9.53 Lei

Primesti 7 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Sunt tot mai multi cei dornici sa ne ofere retete ale succesului in afaceri. Incepand de la antrenori de fotbal, fosti directori generali si pana la psihologi si consilieri externi, acesti guru care ne vorbesc despre succes sunt peste tot. Dar nici unul nu ne poate oferi vreo garantie a succesului. Pe de alta parte, nu se poate spune acelasi lucru despre esec. Esecul este simplu. De fapt, exista zece greseli grave pe care companiile si oamenii le comit fara incetare si care duc in mod inevitabil la esec. Printre acestea se numara cateva reguli pe care te poti oricand „bizui”: nu mai risca, fii inflexibil, asuma-ti infailibilitatea, increde-te pe deplin in experti si teme-te de viitor.

Daca vrei sa eviti capcanele care ameninta in permanenta companiile si pe cei care le conduc, citeste acest „ghid al esecului”, plin de umor, adresat liderilor de pretutindeni, dar si celor interesati de secretele pierderii sau castigului in afaceri.

DONALD R. KEOUGH (n. 1927) a fost presedinte si director general al Companiei Coca-Cola, din 1981 pana in 1993. A fost reales director al companiei in 2004. A activat in multe consilii de administratie, printre care cele de la Berkshire Hathaway, McDonald’s si The Washington Post Company. Este considerat o personalitate a business world-ului american.

    Fragment din volumul "Esecul in afaceri: 10 reguli de urmat" de Donald R. Keough:

    “In mod cert, exista oameni care par a fi in stare sa se descurce cu toate acestea si mental si fizic. Le merge chiar bine si se imbogatesc astfel.
    Un articol din revista Fortune a anuntat candva ca Bill Gates, directorul Microsoft, are trei monitoare pe birou, sincronizate pentru a muta elemente dintr-unul in altul. Unul dintre ecrane e dedicat e-mailului. Cel de-al doilea, mesajului pe care-l scrie in acel moment. Al treilea ecran este pentru un motor de cautare, ca sa poata accesa diferite pagini pe internet.
    Bill Gates este un pionier al comunicarii electronice. Este un geniu si mai ales unul in domeniul manevrarii datelor. Nimeni nu poate masura impactul pozitiv pe care l-a avut asupra societatii noastre globale. Ne-a adus, cu siguranta, unii aproape de altii... la doar un clic distanta.
    Totusi, pentru multi dintre noi, muritorii de rand, tehnologiile de comunicare si informare, departe de a ne lasa timp pentru a ne concentra cu adevarat si a ne gandi la ceea ce facem, de obicei au comprimat timpul in niveluri de stres. Sociologul danez Ida Sabelis foloseste termenul de „decompresie'', ceea ce trebuie sa faca scafandrii cand ies la suprafata dupa scufundari la mari adancimi. Dupa ce ne scufundam adanc in tot felul de date, avem neaparat nevoie de decompresie, sa stam si sa ne gandim bine la problemele pe care le avem.
    Se spune ca „nu poti avea niciodata suficiente date". Dar, din instinct, stim cu totii ca nu e adevarat. Daca ai stat vreodata in sectiunea cu pasta de dinti a farmaciei tale locale, cunosti problema: doar Colgate are vreo 15—16 produse diferite, toate, se pare, curatand dintii in moduri diferite, albindu-i si prevenind cariile. Sunt prea multe date pe care trebuie sa le procesam.
    Ceva si mai descurajator ar fi procesul de a cumpara un produs tehnic, cum ar fi un telefon sau un televizor nou. Optiunile sunt minunate si cu totul uluitoare — cel putin pentru unii dintre noi.
    Vrei un telefon care face poze, stocheaza muzica, navigheaza pe internet, trimite si primeste mesaje scrise sau transmite ultima telenovela? Are tot ce trebuie sa stii. Ce ai de facut e sa mergi la oricare dintre miile de pagini pe internet sau la magazinele de electronice. Sunt atatea lucruri de stiut, incat poate fi dificil. (Comerciantii inteligenti stiu acest lucru si incearca din start sa-ti ingusteze posibilitatea de alegere. Aratati-mi o duzina de cravate si m-ati bagat in ceata. Aratati-mi trei si o aleg in general pe cea albastra.)”
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one