Fundamentele managementului organizatiei
Fundamentele managementului organizatiei
despre autor
Nicolescu Ovidiu
Verboncu Ion
Profesor universitar, doctor in management la Facultatea de Management din Academia de Studii Economice Bucuresti. Absolvent al Facultatii de Economia industriei, constructiilor si transporturilor (1976) si-a consacrat viata invatamantului economic superior si cercetarii in domeniul managementului organizatiei. Este autor sau coautor la peste 25 de carti de management precum: „Management” (1995), „Management pe baza centrelor de profit” (1998), „Cum conducem?” (1999); „Manageri & management” (2000), „Tabloul de bord” (2001), „Diagnosticarea firmei” (2001), „Fundamentele managementului organizatiei” (2001), „Metodologii manageriale” (2001), „Abordari moderne in managementul si economia organizatiei” (2003), „stim sa conducem?” (2005). A elaborat numeroase studii de reproiectare manageriala destinate firmelor romanesti. Laureat al premiului Academiei Romane (1997), al premiului „Meritul publicistic” (Tribuna Economica, 2001) si al Premiului N. Georgescu Roegen (ASE 2001-2004).
Descrierea produsului
despre autor
Nicolescu Ovidiu
Verboncu Ion
Profesor universitar, doctor in management la Facultatea de Management din Academia de Studii Economice Bucuresti. Absolvent al Facultatii de Economia industriei, constructiilor si transporturilor (1976) si-a consacrat viata invatamantului economic superior si cercetarii in domeniul managementului organizatiei. Este autor sau coautor la peste 25 de carti de management precum: „Management” (1995), „Management pe baza centrelor de profit” (1998), „Cum conducem?” (1999); „Manageri & management” (2000), „Tabloul de bord” (2001), „Diagnosticarea firmei” (2001), „Fundamentele managementului organizatiei” (2001), „Metodologii manageriale” (2001), „Abordari moderne in managementul si economia organizatiei” (2003), „stim sa conducem?” (2005). A elaborat numeroase studii de reproiectare manageriala destinate firmelor romanesti. Laureat al premiului Academiei Romane (1997), al premiului „Meritul publicistic” (Tribuna Economica, 2001) si al Premiului N. Georgescu Roegen (ASE 2001-2004).
Detaliile produsului
- Categoria: Management
- Autor: Ovidiu Nicolescu, Ion Verboncu
- Editura: UNIVERSITARA
- An aparitie: 2008 Afiseaza mai mult