Mai sunt
00
00
00
00
X
Categorii:
inchide meniul
Card Cadou
2+1 GRATIS
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Growth Hacker in marketing - Ryan Holiday

4.7

24  Lei

sau 2400 de puncte. Detalii.

In stoc

Cod: APO978-606-913-320-0

An aparitie: 2018

Autor: Ryan Holiday

Categoria: Dezvoltare Profesionala

Editia: revizuita si adaugita

Editie: Necartonata

Editura: ACT SI POLITON

Format: 200 x 130 mm

Nr. pagini: 154

Traducator: Dana Dobre



Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Alege oricate titluri iti doresti din cele peste 10.000 de carti marcate cu logoul campaniei si beneficiezi de 2+1 gratis*, 4+2 gratis*, 6+3 gratis*. *Comanzi 3,6,9 carti, iar 1,2,3 sunt gratis. Gratuit se ofera titlurile cu valoarea cea mai mica.
Transport Gratuit peste 75 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Growth hacker in marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii. Editie revizuita si adaugita

Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise. In locul acestora ei s-au concentrat pe o noua strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cat mai multi oameni/consumatori, in ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing.

Ryan Holiday este specialist in strategie media si un scriitor cunoscut in domeniul strategiei si afacerilor. Dupa ce a renuntat la colegiu la varsta de 19 ani pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii „Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata”, a continuat prin a consilia multi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A avut multi ani functia de director de marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google, scriindu-se despre ele in AdAge, New York Times si Fast Company.
 
Prima sa carte, Crede-ma, te mint! Confesiunile unui manipulator media – pe care Financial Times a numit-o „o carte uimitoare si tulburatoare” – a fost un bestseller de debut si se preda acum in colegiile din toata lumea. In prezent, este editorialist ocazional la New York Observer si scrie articole pentru Thought Catalog din orasul sau natal, Austin, Texas.



In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare. - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd

Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare. - Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri

Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a unui growth hacker si o face accesibila oamenilor de marketing, indiferent de marimea companiei sau domeniul in care aceasta isi desfasoara activitatea. Daca dupa ce vei citi aceasta carte nu vei avea rezultate mai bune in vanzari, inseamna ca ceva este in neregula cu produsul tau. - Sean Ellis, fost Growth Hacker la Dropbox si fondator al Qualaroo

Aceasta carte e un apel catre toti oamenii de marketing. De asemenea, este un tutorial pentru ingineri, IT-isti, fondatori si designeri. Cititi-o! - Porter Gale, fost Vicepresedinte in Marketing la Virgin America si autor al volumului Your Network is Your Net Worth

Pragmatica si practica… daca esti responsabil de cresterea unei companii, nu iti poti permite sa nu citesti aceasta carte. - Ryan Delk, Director de dezvoltare la Gumroad

Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 75 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii
Rating general al produsului
4.7 (3 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului

Review-uri
Roxi M. 12/19/2019
Interesanta. Daca vii din era marketingului clasic, unde bugetele mari se cheltuiau pe reclame TV si panouri bilboard, "Growth hacker in marketing" este cartea care te va ajuta sa te adaptezi la era digitala a marketingului. Dropbox si Airbnb sunt dati ca exemple de growth hacker thinking, colosi care au reusit sa se adapteze si sa devina virali, chiar la inceputurile marketingului online. Daca deja lucrezi in ecommerce, nu stiu daca vei afla ceva nou, dar cred ca aceasta carte te va ajuta la impamantenirea unui mod de gandire aparte. Vei privi produsul tau ca ceva ce are potential in a deveni viral, la ceva ce poate fi ravnit de un numar mare de oameni. Merita citita. Contine o bucatica de istorie din aceasta nisa care se dezvolta cu o viteza uimitoare.
mari07 06/07/2020
Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise

calexandra89 05/19/2020
In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare.

sus
Feedback Wishlist