Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Noile educatii in societatea cunoasterii

Noile educatii in societatea cunoasterii - Mariana Marinescu

Noile educatii in societatea cunoasterii

Doresc ca in aceasta lucrare de sinteza Noile educatii in societatea cunoasterii sa se reflecte esenta unor preocupari a dascalilor, a unor cautari, observatii atente mai mult sau mai putin indelungate, rezultate ale unor studii efectuate (in randul elevilor/ studentilor, cadrelor didactice, parintilor etc.), straduindu-ma sa dovedesc cu argumente, de fiecare data, ca ,,noile educatii sunt un domeniu extrem de complex al cunoasterii umane”.

Dorinta mea de a aduna intr-un numar de pagini aceste materiale si preocupari, de a le pune la dispozitia cititorilor/ cursantilor s-a amplificat odata cu acumularea si selectarea datelor. De fapt, selectarea materialului din literatura consultata, a constituit operatie destul de dificila.

In consecinta, cititorii vor gasi in volumul de fata o selectie de astfel de informatii incadrate in cateva directii mari din domeniul Stiinte ale educatiei.

Este suficient sa amintesc ca fiecare capitol al volumului poate fi dezvoltat independent, de tipul celui realizat.
Sunt constienta ca nu am valorificat indeajuns toate subiectele propuse in volum, dar sunt convinsa ca am facut un pas in aceasta directie. Subliniez, de asemenea, imposibilitatea de a cuprinde esenta problematicii Noilor educatii, dar sper si am dorit ca materialul selectat sa constituie motivatia si dispozitia pentru reflectii a educatorilor si educatilor, deopotriva.

Doresc ca materialul prelucrat si selectat sa constituie un indemn in aceasta directie si totodata o baza informationala instructiva si formativa pentru cititorii de diferite varste si profesiuni, care vor avea curiozitatea sa-l rasfoiasca.
Unele puncte din tematica abordata pot constitui puncte de sprijin in procesul autoeducatiei si al educatiei permanente, spre binele comunitatii in care traim.

Noile educatii au o fundamentare interdisciplinara, bazandu-se pe contributii ale informaticii, filosofiei, antropologiei, dar mai ales ale Stiintelor educatiei, fiind organizata in jurul celor patru piloni ai cunoasterii:

- a invata sa stii, care se refera la dobandirea instrumentelor cunoasterii;
- a invata sa faci (a invata sa faci bine) astfel incat individul intra in relatie cu mediul ambiant;
- a invata sa traiesti impreuna cu altii (a convietui) se refera la comunicare, cooperare participand la activitatile umane;
- a invata sa fii, care rezulta din primele trei.

Aceste informatii concretizate in prezentul volum se adreseaza, spre confruntare:
- studentilor care frecventeaza cursurile de formare initiala, din cadrul Departamentului pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului Didactic;
- profesorilor practicieni in efortul lor de formare continua, pentru realizarea obiectivelor educatiei;
- autorilor de programe si manuale curriculare, de didactici a specialitatii, care sa aduca amendamente privind optimizarea procesului instructiv-educativ;
- profesorilor – mentori care coordoneaza desfasurarea practicii pedagogice;
- elevilor ,,subiectii educatiei”, care sunt beneficiarii primari etc.

Autoarea
Citeste mai mult

-10%

PRP: 35.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

31.50Lei

31.50Lei

35.00 Lei

Primesti 31 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Doresc ca in aceasta lucrare de sinteza Noile educatii in societatea cunoasterii sa se reflecte esenta unor preocupari a dascalilor, a unor cautari, observatii atente mai mult sau mai putin indelungate, rezultate ale unor studii efectuate (in randul elevilor/ studentilor, cadrelor didactice, parintilor etc.), straduindu-ma sa dovedesc cu argumente, de fiecare data, ca ,,noile educatii sunt un domeniu extrem de complex al cunoasterii umane”.

Dorinta mea de a aduna intr-un numar de pagini aceste materiale si preocupari, de a le pune la dispozitia cititorilor/ cursantilor s-a amplificat odata cu acumularea si selectarea datelor. De fapt, selectarea materialului din literatura consultata, a constituit operatie destul de dificila.

In consecinta, cititorii vor gasi in volumul de fata o selectie de astfel de informatii incadrate in cateva directii mari din domeniul Stiinte ale educatiei.

Este suficient sa amintesc ca fiecare capitol al volumului poate fi dezvoltat independent, de tipul celui realizat.
Sunt constienta ca nu am valorificat indeajuns toate subiectele propuse in volum, dar sunt convinsa ca am facut un pas in aceasta directie. Subliniez, de asemenea, imposibilitatea de a cuprinde esenta problematicii Noilor educatii, dar sper si am dorit ca materialul selectat sa constituie motivatia si dispozitia pentru reflectii a educatorilor si educatilor, deopotriva.

Doresc ca materialul prelucrat si selectat sa constituie un indemn in aceasta directie si totodata o baza informationala instructiva si formativa pentru cititorii de diferite varste si profesiuni, care vor avea curiozitatea sa-l rasfoiasca.
Unele puncte din tematica abordata pot constitui puncte de sprijin in procesul autoeducatiei si al educatiei permanente, spre binele comunitatii in care traim.

Noile educatii au o fundamentare interdisciplinara, bazandu-se pe contributii ale informaticii, filosofiei, antropologiei, dar mai ales ale Stiintelor educatiei, fiind organizata in jurul celor patru piloni ai cunoasterii:

- a invata sa stii, care se refera la dobandirea instrumentelor cunoasterii;
- a invata sa faci (a invata sa faci bine) astfel incat individul intra in relatie cu mediul ambiant;
- a invata sa traiesti impreuna cu altii (a convietui) se refera la comunicare, cooperare participand la activitatile umane;
- a invata sa fii, care rezulta din primele trei.

Aceste informatii concretizate in prezentul volum se adreseaza, spre confruntare:
- studentilor care frecventeaza cursurile de formare initiala, din cadrul Departamentului pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului Didactic;
- profesorilor practicieni in efortul lor de formare continua, pentru realizarea obiectivelor educatiei;
- autorilor de programe si manuale curriculare, de didactici a specialitatii, care sa aduca amendamente privind optimizarea procesului instructiv-educativ;
- profesorilor – mentori care coordoneaza desfasurarea practicii pedagogice;
- elevilor ,,subiectii educatiei”, care sunt beneficiarii primari etc.

Autoarea
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Cititorul 9a2126 22/04/2020 15:58
green icon awesome check Achizitie verificata
Am folosit această lucrare în primul an de masterat și mi-a stârnit interesul după ce am început să citesc primele pagini! O carte achiziționată la îndemnul profesorului, dar care, ulterior, a devenit lectură de plăcere. Învățământul din România are nevoie de ,,noile educații”...
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one