headerdesktop iphone14mai24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile iphone14mai24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

iPhone 15 CADOU

Plaseaza o comanda si

Intra automat in CONCURS

Alege-ti titlurile norocoase.

Preturi si concurenta

De (autor): Roxana Ispas , Anca Bandoi

0
(0 review-uri)
Preturi si concurenta - Anca Bandoi, Roxana Ispas
Rasfoieste

Preturi si concurenta

De (autor): Roxana Ispas , Anca Bandoi

0
(0 review-uri)
    In lucrarea de fata, autorii abordeaza problematica preturilor si tarifelor atat din punct de vdere al formarii si fundamentarii lor, apeland la unele parghii economice, ca salarii, profit, dobanda, etc. cat si prin prisma fenomenului concurentei, care se presupune ca selecteaza, structureaza si ierarhizeaza competentele, pe considerentul jocului liber al cererii si ofertei si ale reglementarilor in vigoare.
    Practica economica demonstreaza ca nivelul pretului trebuie sa asigure producatorului recuperarea cheltuielilor si obtinerea unui profit de anumite dimensiuni corespunzatoare care sa-i permita achitarea obligatiilor in special fata de autoritatile publice si sistemul financiar si de credit, sa-i asigure propria dezvoltare, acumularea, capitalizarea.
    Cheltuielile de productie si desfacere sunt reflectate in costuri. Evolutia costului si pretului au implicatii diferite asupra marimii profitului. Masa profitului este in raport direct proportional cu nivelul pretului si in raport invers proportional cu marimea costului. Pretul fundamentat pe cost trebuie sa puna in echilibru cererea si oferta de bunuri economice, sa reflecte conditiile de productie si desfacere. Preturile au la baza costurile, dar si costurile, la randul lor, se dimensioneaza si exprima cu ajutorul preturilor.
    Analizand aceste aspecte, in conceptia autorilor, lucrarea de fata se adreseaza in primul rand studentilor din invatamantul economic, specialistilor din cercetare si productie interesati si, nu in ultimul rand, tuturor celor care se doresc promotorii unei activitati eficiente a firmelor din diverse domenii. - Autorii

Citeste mai mult

25.00Lei

25.00Lei

Primesti 25 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

    In lucrarea de fata, autorii abordeaza problematica preturilor si tarifelor atat din punct de vdere al formarii si fundamentarii lor, apeland la unele parghii economice, ca salarii, profit, dobanda, etc. cat si prin prisma fenomenului concurentei, care se presupune ca selecteaza, structureaza si ierarhizeaza competentele, pe considerentul jocului liber al cererii si ofertei si ale reglementarilor in vigoare.
    Practica economica demonstreaza ca nivelul pretului trebuie sa asigure producatorului recuperarea cheltuielilor si obtinerea unui profit de anumite dimensiuni corespunzatoare care sa-i permita achitarea obligatiilor in special fata de autoritatile publice si sistemul financiar si de credit, sa-i asigure propria dezvoltare, acumularea, capitalizarea.
    Cheltuielile de productie si desfacere sunt reflectate in costuri. Evolutia costului si pretului au implicatii diferite asupra marimii profitului. Masa profitului este in raport direct proportional cu nivelul pretului si in raport invers proportional cu marimea costului. Pretul fundamentat pe cost trebuie sa puna in echilibru cererea si oferta de bunuri economice, sa reflecte conditiile de productie si desfacere. Preturile au la baza costurile, dar si costurile, la randul lor, se dimensioneaza si exprima cu ajutorul preturilor.
    Analizand aceste aspecte, in conceptia autorilor, lucrarea de fata se adreseaza in primul rand studentilor din invatamantul economic, specialistilor din cercetare si productie interesati si, nu in ultimul rand, tuturor celor care se doresc promotorii unei activitati eficiente a firmelor din diverse domenii. - Autorii

Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one