headerdesktop tr50grpasti30apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile tr50grpasti30apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Transport GRATUIT peste 50 lei!

Carti / Jocuri/ English BOOKS/ Accesorii

Poposeste printre rafturile noastre

Comanda acum!

Psihologie pentru pregatirea profesorilor

De (autor): Romulus Craciunescu

0
(0 review-uri)
Psihologie pentru pregatirea profesorilor - Romulus Craciunescu

Psihologie pentru pregatirea profesorilor

De (autor): Romulus Craciunescu

0
(0 review-uri)
    CUPRINS:

PARTEA I. TEME INTRODUCTIVE
Cap. I PSIHIC, PSIHOLOGIE SI PSIHOLOGIE EDUCATIONALA.
    I. PSIHICUL - DOMENIU SPECIFIC AL EXISTENTEI: 1. Definirea psihicului 2. Caracteristici si/sau principii explicative ale psihicului 3. Clasificarea fenomenelor psihice
    II. PSIHOLOGIA - STIINTA A FENOMENELOR PSIHICE: 1. Definirea psihologiei 2. Metodele psihologiei 3. Ramurile psihologiei
    III. PSIHOLOGIA EDUCATIONALA - RAMURA A PSIHOLOGIEI SI OBIECT DE INVATAMANT: 1. Semnificatia termenului si definirea domeniului 2. Activitatea scolara 3. Continutul psihologiei scolare

PARTEA A II-A. ELEMENTE DE PIHOLOGIA DEZVOLTARII SI INVATARII
Cap. II. DEZVOLTAREA PSIHICA, SI INVATAREA UMANA
    I. DEZVOLTAREA PSIHICA:  1. Conceptul de dezvoltare psihica 2. Factorii dezvoltarii psihice 3. Caracteristicile generale ale dezvoltarii psihice 4. Caracteristici stadiale ale dezvoltarii psihice. Adolescenta
    II. INVATAREA UMANA SI SCOLARA: 1. Conceptul de invatare 2. Tipurile de invatare 3. Procesul invatarii 4. Invatarea scolara 5. Teoriile invatarii si relevanta lor scolara

PARTEA A III-A. PROCESELE PSIHICE - CONDITII ALE INVATARII
Cap. III. PROCESELE PSIHICE SENZORIALE
    I. SENZATIILE: 1. Definirea senzatiilor 2. Baza fiziologica 3. Felurile senzatiilor 4. Caracteristicile sensibilitatii senzoriale
    II. PERCEPTIA: 1. Definire si caracterizare 2. Fazele procesului perceptiv 3. Caracteristicile perceptiei 4. Felurile perceptiilor 5. Perceptiile complexe
    III. REPREZENTARILE: 1. Definire 2. Procesul psihic al reprezentarii 3. Caracteristicile reprezentarilor 4. Felurile reprezentarilor
Cap. IV. PROCESELE PSIHICE INTELECTUALE
    I. INTELECTUL: 1. Definirea si caracterizarea intelectului 2. Structura intelectului 3. Dezvoltarea intelectului 4. Nivelul dezvoltarii intelectuale
    II. GANDIREA: 1. Definire sicaracterizare 2. Componentele activitatii mintale de gandire 3. Formele de gandire
    III. LIMBAJUL: 1. Definire si caracterizare 2. Functiile limbajului 3. Formele limbajului
    IV. MEMORIA: 1. Definire si caracterizare generala 2. Relatii interpsihice si caracteristici specifice 3. Procesele si formele memoriei 4. Regulile invatarii eficiente
    V. IMAGINATIA: 1. Definire si caracterizare 2. Procedeele imaginatiei 3. Formele imaginatiei
Cap. V. PROCESELE PSIHICE DE ACTIVARE
    I. MOTIVATIA: 1. Definire si caracterizare 2. Structura motivatiei 3. Formele motivatiei
    II. AFECTIVITATEA: 1. Definitii si caracteristici 2. Psihofiziologia si expresivitatea emotionala 3. Formele afectivitatii
    III. ATENTIA: 1. Definitii si caracteristici 2. Felurile atentiei 3. Calitatile atentiei 
    IV. VOINTA: 1. Definitii si caracteristici 2. Fazele procesului voluntar 3. Calitatile vointei

PARTEA A III-A. DIFERENTE INTERINDIVIDUALE
Cap. VI. PERSONALITATEA
    1. Conceptul de personalitate 2. Ternperamentul 3. Aptitudinile 4. Caracterul
Cap. VII. CONSILIEREA SI ORIENTAREA SCOLARA SI PROFESIONALA
    1. Consilierea si orientarea 2. Bazele psihoeconomice si sociopedagogice ale orientarii scolare si profesionaIe 3. Definitiile, conceptiile si caracteristicile orientarii scolare si profesionale 4. Continutul, metodele si factorii orientarii scolare si profesionale
Bibliografie generala 

Citeste mai mult

25.00Lei

25.00Lei

Primesti 25 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

    CUPRINS:

PARTEA I. TEME INTRODUCTIVE
Cap. I PSIHIC, PSIHOLOGIE SI PSIHOLOGIE EDUCATIONALA.
    I. PSIHICUL - DOMENIU SPECIFIC AL EXISTENTEI: 1. Definirea psihicului 2. Caracteristici si/sau principii explicative ale psihicului 3. Clasificarea fenomenelor psihice
    II. PSIHOLOGIA - STIINTA A FENOMENELOR PSIHICE: 1. Definirea psihologiei 2. Metodele psihologiei 3. Ramurile psihologiei
    III. PSIHOLOGIA EDUCATIONALA - RAMURA A PSIHOLOGIEI SI OBIECT DE INVATAMANT: 1. Semnificatia termenului si definirea domeniului 2. Activitatea scolara 3. Continutul psihologiei scolare

PARTEA A II-A. ELEMENTE DE PIHOLOGIA DEZVOLTARII SI INVATARII
Cap. II. DEZVOLTAREA PSIHICA, SI INVATAREA UMANA
    I. DEZVOLTAREA PSIHICA:  1. Conceptul de dezvoltare psihica 2. Factorii dezvoltarii psihice 3. Caracteristicile generale ale dezvoltarii psihice 4. Caracteristici stadiale ale dezvoltarii psihice. Adolescenta
    II. INVATAREA UMANA SI SCOLARA: 1. Conceptul de invatare 2. Tipurile de invatare 3. Procesul invatarii 4. Invatarea scolara 5. Teoriile invatarii si relevanta lor scolara

PARTEA A III-A. PROCESELE PSIHICE - CONDITII ALE INVATARII
Cap. III. PROCESELE PSIHICE SENZORIALE
    I. SENZATIILE: 1. Definirea senzatiilor 2. Baza fiziologica 3. Felurile senzatiilor 4. Caracteristicile sensibilitatii senzoriale
    II. PERCEPTIA: 1. Definire si caracterizare 2. Fazele procesului perceptiv 3. Caracteristicile perceptiei 4. Felurile perceptiilor 5. Perceptiile complexe
    III. REPREZENTARILE: 1. Definire 2. Procesul psihic al reprezentarii 3. Caracteristicile reprezentarilor 4. Felurile reprezentarilor
Cap. IV. PROCESELE PSIHICE INTELECTUALE
    I. INTELECTUL: 1. Definirea si caracterizarea intelectului 2. Structura intelectului 3. Dezvoltarea intelectului 4. Nivelul dezvoltarii intelectuale
    II. GANDIREA: 1. Definire sicaracterizare 2. Componentele activitatii mintale de gandire 3. Formele de gandire
    III. LIMBAJUL: 1. Definire si caracterizare 2. Functiile limbajului 3. Formele limbajului
    IV. MEMORIA: 1. Definire si caracterizare generala 2. Relatii interpsihice si caracteristici specifice 3. Procesele si formele memoriei 4. Regulile invatarii eficiente
    V. IMAGINATIA: 1. Definire si caracterizare 2. Procedeele imaginatiei 3. Formele imaginatiei
Cap. V. PROCESELE PSIHICE DE ACTIVARE
    I. MOTIVATIA: 1. Definire si caracterizare 2. Structura motivatiei 3. Formele motivatiei
    II. AFECTIVITATEA: 1. Definitii si caracteristici 2. Psihofiziologia si expresivitatea emotionala 3. Formele afectivitatii
    III. ATENTIA: 1. Definitii si caracteristici 2. Felurile atentiei 3. Calitatile atentiei 
    IV. VOINTA: 1. Definitii si caracteristici 2. Fazele procesului voluntar 3. Calitatile vointei

PARTEA A III-A. DIFERENTE INTERINDIVIDUALE
Cap. VI. PERSONALITATEA
    1. Conceptul de personalitate 2. Ternperamentul 3. Aptitudinile 4. Caracterul
Cap. VII. CONSILIEREA SI ORIENTAREA SCOLARA SI PROFESIONALA
    1. Consilierea si orientarea 2. Bazele psihoeconomice si sociopedagogice ale orientarii scolare si profesionaIe 3. Definitiile, conceptiile si caracteristicile orientarii scolare si profesionale 4. Continutul, metodele si factorii orientarii scolare si profesionale
Bibliografie generala 

Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one