Yam Yahtzee. Joc de strategie
Yam Yahtzee. Joc de strategie
Scopul jocului este sa aduni un punctaj cat mai mare.
Confectionat din materiale si vopsele non toxice conform reglementarilor EN71&ASTM
AVERTISMENT: Contraindicat copiilor sub 3 ani. Se recomanda supravegherea copilului de catre un adult in timpul jocului. Cititi cu atentie eticheta produsului inainte de a inmana jucaria copilului.
Producator: Djeco, FrantaContine: 5 zaruri, carnetel pretiparit cu tabel de scor, 1 creion
Dimensiuni: 200 x 160 mm
Varsta recomandata: 8 -99 ani
Numar jucatori: 2 -4
Durata: 15 minute Reguli de joc :
- Un joc de Yamms este format din 13 runde.
- Zarul poate fi aruncat de pana la 3 ori intr-o tura de joc pentru a face una din cele 13 combinatii posibile de zaruri.
- In fiecare runda se arunca zarurile si apoi se inscrie scorul intr-una din cele 13 categorii (vom numi aceste categorii subjocuri).
- Odata ce s-a inscris scorul intr-o categorie, acel subjoc nu va mai putea fi jucat pana la finalul jocului (exceptand subjocul yamms).
- Fiecare combinatie valida de zaruri are un punctaj diferit, unele combinatii au un numar fix de puncte, altele au un numar de puncte egal cu suma valorilor de pe zaruri.
- Subjocul Yamms inseamna sa ai toate cele 5 zaruri la fel, de aceeasi valoare, si e cea mai bine punctata combinatie din joc, valoarea punctelor castigate fiind de 50.
- Tabelul de scor contine 13 subjocuri si este irnpartit in 2 sectiuni: Partea Superioara si Partea Inferioara.
- La fiecare tura un jucator are dreptul sa arunce zarurile de maxim 3 ori.
- Dupa fiecare aruncare de zaruri jucatorul poate opri orice zar considera ca e bun pentru a realiza combinatia dintr-un subjoc.
- Dupa ce a aruncat zarurile a treia oara, jucatorul trebuie sa inscrie scorul in tabel.
- Daca are zaruri bune poate inscrie scorul si dupa prima aruncare de zaruri sau a doua.
- Chiar daca combinatia finala de zaruri nu ii aduce niciun punct, jucatorul trebuie sa inscrie totusi scorul de 0 intr-unul din subjocurile nejucate pana atunci.
- Scorul final este dat de suma scorurilor inscrise in casetele celor 13 subjocuri.
Castiga jucatorul care are punctajul final cel mai mare.
Descrierea produsului
Scopul jocului este sa aduni un punctaj cat mai mare.
Confectionat din materiale si vopsele non toxice conform reglementarilor EN71&ASTM
AVERTISMENT: Contraindicat copiilor sub 3 ani. Se recomanda supravegherea copilului de catre un adult in timpul jocului. Cititi cu atentie eticheta produsului inainte de a inmana jucaria copilului.
Producator: Djeco, FrantaContine: 5 zaruri, carnetel pretiparit cu tabel de scor, 1 creion
Dimensiuni: 200 x 160 mm
Varsta recomandata: 8 -99 ani
Numar jucatori: 2 -4
Durata: 15 minute Reguli de joc :
- Un joc de Yamms este format din 13 runde.
- Zarul poate fi aruncat de pana la 3 ori intr-o tura de joc pentru a face una din cele 13 combinatii posibile de zaruri.
- In fiecare runda se arunca zarurile si apoi se inscrie scorul intr-una din cele 13 categorii (vom numi aceste categorii subjocuri).
- Odata ce s-a inscris scorul intr-o categorie, acel subjoc nu va mai putea fi jucat pana la finalul jocului (exceptand subjocul yamms).
- Fiecare combinatie valida de zaruri are un punctaj diferit, unele combinatii au un numar fix de puncte, altele au un numar de puncte egal cu suma valorilor de pe zaruri.
- Subjocul Yamms inseamna sa ai toate cele 5 zaruri la fel, de aceeasi valoare, si e cea mai bine punctata combinatie din joc, valoarea punctelor castigate fiind de 50.
- Tabelul de scor contine 13 subjocuri si este irnpartit in 2 sectiuni: Partea Superioara si Partea Inferioara.
- La fiecare tura un jucator are dreptul sa arunce zarurile de maxim 3 ori.
- Dupa fiecare aruncare de zaruri jucatorul poate opri orice zar considera ca e bun pentru a realiza combinatia dintr-un subjoc.
- Dupa ce a aruncat zarurile a treia oara, jucatorul trebuie sa inscrie scorul in tabel.
- Daca are zaruri bune poate inscrie scorul si dupa prima aruncare de zaruri sau a doua.
- Chiar daca combinatia finala de zaruri nu ii aduce niciun punct, jucatorul trebuie sa inscrie totusi scorul de 0 intr-unul din subjocurile nejucate pana atunci.
- Scorul final este dat de suma scorurilor inscrise in casetele celor 13 subjocuri.
Castiga jucatorul care are punctajul final cel mai mare.
Detaliile produsului
- Categoria: Educative
- Format: 200 x 160 mm
- Varsta: 7-10 ani, +10 ani
- Colectie: Classic Afiseaza mai mult