Ghid esential de promovare

Ghid esential de promovare
Desi se bazeaza pe studierea literaturii de specialitate, stilul este accesibil. Deoarece profesionistii in sfera marketingului si a promovarii utilizeaza cu precadere conceptele specifice in limba engleza, precum si datorita faptului ca traducerea unora dintre aceste notiuni in limba romana este uneori controversata, in lucrarea noastra utilizam cu precadere termenii in engleza conform uzantelor din industrie, dar incercam sa delimitam si aria semantica a echivalentelor in romana.
Structura lucrarii nu este una academica. Se urmareste intelegerea conceptelor de imagine si promovare, oferirea instrumentele necesare dezvoltarii unor campanii de promovare adecvate si se ofera solutii legate de provocarile din sfera promovarii cu care se confrunta diverse tipuri de organizatii: de la cele mici si locale la societati transnationale. Lucrarea are o structura care imbina armonios conceptele teoretice, ultimele discutii in domeniu si exemplele practice.
Autori: Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan.
PRP: 49.00 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
39.20Lei
39.20Lei
49.00 LeiIn stoc

Comanda pana la 14:00:
Descrierea produsului
Desi se bazeaza pe studierea literaturii de specialitate, stilul este accesibil. Deoarece profesionistii in sfera marketingului si a promovarii utilizeaza cu precadere conceptele specifice in limba engleza, precum si datorita faptului ca traducerea unora dintre aceste notiuni in limba romana este uneori controversata, in lucrarea noastra utilizam cu precadere termenii in engleza conform uzantelor din industrie, dar incercam sa delimitam si aria semantica a echivalentelor in romana.
Structura lucrarii nu este una academica. Se urmareste intelegerea conceptelor de imagine si promovare, oferirea instrumentele necesare dezvoltarii unor campanii de promovare adecvate si se ofera solutii legate de provocarile din sfera promovarii cu care se confrunta diverse tipuri de organizatii: de la cele mici si locale la societati transnationale. Lucrarea are o structura care imbina armonios conceptele teoretice, ultimele discutii in domeniu si exemplele practice.
Autori: Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan.
Detaliile produsului