headerdesktop tr50grpasti30apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile tr50grpasti30apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Transport GRATUIT peste 50 lei!

Carti / Jocuri/ English BOOKS/ Accesorii

Poposeste printre rafturile noastre

Comanda acum!

A transmite, a invata

De (autor): Marie-Claude Blais , Marcel Gauchet

0
(0 review-uri)
A transmite, a invata - Marie-Claude Blais, Marcel Gauchet
Rasfoieste

A transmite, a invata

De (autor): Marie-Claude Blais , Marcel Gauchet

0
(0 review-uri)
Ce inseamna a invata? Ce presupune si cum are loc invatarea? La aceste intrebari, scoala contemporana aduce un raspuns categoric: scoala traditionala s-a inselat, ea a vrut sa transmita cunostinte inoculandu-le, prin intermediul dascalilor, unor elevi pasivi. Aceasta pedagogie prin impunere nu functioneaza. Ea trebuie inlocuita cu o pedagogie activa, care face din copil actorul construirii cunostintelor sale. Ne aflam insa in momentul cand raspunsul acesta se dovedeste a fi la fel de fals, in semi-adevarul lui, ca si filosofia anterioara. Totul trebuie luat de la capat. Este problema fundamentala a scolii de azi, cazuta intr-o incertitudine totala privind natura activitatii pe care o are de indeplinit. 
 
Aceasta este si problema pe care cartea de fata se straduieste s-o clarifice, mai intai degajand originile istorice ale acestui model pedagogic, apoi aratandu-i, prin mai multe exemple, limitele. In sfarsit, si in mod special, propunand o reflectie asupra unei experiente primordiale a carei amintire adultii o resping: dificultatea de a invata, care este inseparabila de necesitatea unei transmiteri. Cu ce conditii, in ce fel, prin ce mecanisme este posibila o asemenea transmitere? Nu e vorba aici de a oferi niste solutii de-a gata, ci de contribui la schitarea cadrului unui necesar efort de reintemeiere.

Autori: Marie-Claude Blais, Marcel Gauchet, Dominique Ottavi
Citeste mai mult

30.00Lei

30.00Lei

Primesti 30 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Ce inseamna a invata? Ce presupune si cum are loc invatarea? La aceste intrebari, scoala contemporana aduce un raspuns categoric: scoala traditionala s-a inselat, ea a vrut sa transmita cunostinte inoculandu-le, prin intermediul dascalilor, unor elevi pasivi. Aceasta pedagogie prin impunere nu functioneaza. Ea trebuie inlocuita cu o pedagogie activa, care face din copil actorul construirii cunostintelor sale. Ne aflam insa in momentul cand raspunsul acesta se dovedeste a fi la fel de fals, in semi-adevarul lui, ca si filosofia anterioara. Totul trebuie luat de la capat. Este problema fundamentala a scolii de azi, cazuta intr-o incertitudine totala privind natura activitatii pe care o are de indeplinit. 
 
Aceasta este si problema pe care cartea de fata se straduieste s-o clarifice, mai intai degajand originile istorice ale acestui model pedagogic, apoi aratandu-i, prin mai multe exemple, limitele. In sfarsit, si in mod special, propunand o reflectie asupra unei experiente primordiale a carei amintire adultii o resping: dificultatea de a invata, care este inseparabila de necesitatea unei transmiteri. Cu ce conditii, in ce fel, prin ce mecanisme este posibila o asemenea transmitere? Nu e vorba aici de a oferi niste solutii de-a gata, ci de contribui la schitarea cadrului unui necesar efort de reintemeiere.

Autori: Marie-Claude Blais, Marcel Gauchet, Dominique Ottavi
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one