headerdesktop tr50grpasti30apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile tr50grpasti30apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Transport GRATUIT peste 50 lei!

Carti / Jocuri/ English BOOKS/ Accesorii

Poposeste printre rafturile noastre

Comanda acum!

Caietul millennials. Bazele marketingului

De (autor): Mirela Catalina Turkes

0
(0 review-uri)
Caietul millennials. Bazele marketingului - Mirela Catalina Turkes
Rasfoieste

Caietul millennials. Bazele marketingului

De (autor): Mirela Catalina Turkes

0
(0 review-uri)
In ultimele decenii, marketingul modern a evoluat foarte mult devenind un concept calauzitor al conducerii firmei,indiferent daca aceasta desfasoara activitati cu caracter lucrativ sau nelucrativ. La acest inceput de mileniu, marketingul, care asigura dirijarea sistematica a firmei orientata spre piata, dobandeste valente specifice noi, de natura a stimula abordarea interdisciplinara a fenomenelor si proceselor pietei.
 
Bazele marketingului se doreste a constitui o lucrare utila pentru profesori si studenti, pentru managerii unitatilor economice si din alte domenii conexe, pentru publicul larg participant la viata economico-sociala a societatii noastre. Am reunit in cadrul acestei lucrari subiecte legate de conceptul de marketing si etapele evolutiei acestui domeniu, de mediul de marketing al firmei, de comportamentul consumatorului individual si organizational, de segmentarea pietei, de pozitionarea si repozitionarea produselor, de deciziile de marketing privind produsele si serviciile, de dezvoltarea de produse noi, de stabilirea preturilor produselor, de organizarea canalelor de distributie a produselor, de mixul promotional precum si aspecte legate de marketingul pe internet.
 
Lucrarea Bazele marketingului prin natura subiectelor abordate are un caracter complex care deriva din interdependenta fenomenelor si aspectelor specifice domeniului marketingului. Avand o structura logica, in concordanta cu problematica abordata lucrarea va contribui la formarea de cunostinte si competente necesare intelegerii corespunzatoare a mecanismului economico-social si a locului marketingului in cadrul acestui mecanism, la furnizarea cunostintelor referitoare la rolul si importanta marketingului in cadrul organizatiilor intr-o varietate de situatii specifice de mediu si la formarea de competente privind aplicarea conceptelor, metodelor, tehnicilor si instrumentelor de marketing. 
Citeste mai mult

-10%

PRP: 20.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

18.00Lei

18.00Lei

20.00 Lei

Primesti 18 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

In ultimele decenii, marketingul modern a evoluat foarte mult devenind un concept calauzitor al conducerii firmei,indiferent daca aceasta desfasoara activitati cu caracter lucrativ sau nelucrativ. La acest inceput de mileniu, marketingul, care asigura dirijarea sistematica a firmei orientata spre piata, dobandeste valente specifice noi, de natura a stimula abordarea interdisciplinara a fenomenelor si proceselor pietei.
 
Bazele marketingului se doreste a constitui o lucrare utila pentru profesori si studenti, pentru managerii unitatilor economice si din alte domenii conexe, pentru publicul larg participant la viata economico-sociala a societatii noastre. Am reunit in cadrul acestei lucrari subiecte legate de conceptul de marketing si etapele evolutiei acestui domeniu, de mediul de marketing al firmei, de comportamentul consumatorului individual si organizational, de segmentarea pietei, de pozitionarea si repozitionarea produselor, de deciziile de marketing privind produsele si serviciile, de dezvoltarea de produse noi, de stabilirea preturilor produselor, de organizarea canalelor de distributie a produselor, de mixul promotional precum si aspecte legate de marketingul pe internet.
 
Lucrarea Bazele marketingului prin natura subiectelor abordate are un caracter complex care deriva din interdependenta fenomenelor si aspectelor specifice domeniului marketingului. Avand o structura logica, in concordanta cu problematica abordata lucrarea va contribui la formarea de cunostinte si competente necesare intelegerii corespunzatoare a mecanismului economico-social si a locului marketingului in cadrul acestui mecanism, la furnizarea cunostintelor referitoare la rolul si importanta marketingului in cadrul organizatiilor intr-o varietate de situatii specifice de mediu si la formarea de competente privind aplicarea conceptelor, metodelor, tehnicilor si instrumentelor de marketing. 
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one