eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea

De (autor): Septimiu Chelcea

5
(1 reviews)
eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea - Septimiu Chelcea

eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea

De (autor): Septimiu Chelcea

5
(1 reviews)

Cunostintele de psihosociologie sunt obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sunt texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza. Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pana la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, varsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sunt adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.

Citeste mai mult

41.95Lei

Sau 4195 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

Disponibil

Descrierea produsului

Cunostintele de psihosociologie sunt obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sunt texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza. Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pana la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, varsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sunt adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

mateiiulia 03/01/2021 22:00
Cumpărătorul are nevoie de o sută de ochi, vânzătorul, de nici unul. George Herbert
Ochii sunt bijuteriile trupului. Henry David Thoreau
Oamenii posedă doi ochi și o singură limbă, pentru a vedea de două ori mai mult decât vorbesc. Charles Caleb Colton
  • Like review icon 0
  • Add comments

Noi suntem despre carti, si la fel este si Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te si primesti un cupon de 10% pe care să-l folosesti la urmatoarea ta comanda! In plus, vei afla rapid care sunt promotiile zilei, noutatile si recomandarile noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one