Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant
De (autor): Sorin Cristea
Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant • Strategii • Metode • Procedee • Instrumente
Evaluarea reprezinta o actiune necesara in orice activitate socioumana. La acest nivel putem identifica actiunea de evaluare necesara in cadrul activitatilor realizate in domeniul economiei, culturii, politicii, artei, sportului, educatiei, etc. [...]
Volumul Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant, al 11-lea din colectia Concepte Pedagogice Fundamentale, integrat in Teoria generala a instruirii/Didactica generala (volumele 6-12), are in vedere evaluarea activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant (Evaluarea I/PI). Problematica sa, abordata din perspectiva istorica a paradigmei curriculumului, va fi dezvoltata pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogica; 2) Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant; 3) Metodologia actiunii de evaluare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant. - Sorin Cristea
Evaluarea reprezinta o actiune necesara in orice activitate socioumana. La acest nivel putem identifica actiunea de evaluare necesara in cadrul activitatilor realizate in domeniul economiei, culturii, politicii, artei, sportului, educatiei, etc. [...]
Volumul Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant, al 11-lea din colectia Concepte Pedagogice Fundamentale, integrat in Teoria generala a instruirii/Didactica generala (volumele 6-12), are in vedere evaluarea activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant (Evaluarea I/PI). Problematica sa, abordata din perspectiva istorica a paradigmei curriculumului, va fi dezvoltata pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogica; 2) Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant; 3) Metodologia actiunii de evaluare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant. - Sorin Cristea
-5%
PRP: 24.00 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
22.80Lei
22.80Lei
24.00 LeiPrimesti 22 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Indisponibil
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant • Strategii • Metode • Procedee • Instrumente
Evaluarea reprezinta o actiune necesara in orice activitate socioumana. La acest nivel putem identifica actiunea de evaluare necesara in cadrul activitatilor realizate in domeniul economiei, culturii, politicii, artei, sportului, educatiei, etc. [...]
Volumul Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant, al 11-lea din colectia Concepte Pedagogice Fundamentale, integrat in Teoria generala a instruirii/Didactica generala (volumele 6-12), are in vedere evaluarea activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant (Evaluarea I/PI). Problematica sa, abordata din perspectiva istorica a paradigmei curriculumului, va fi dezvoltata pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogica; 2) Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant; 3) Metodologia actiunii de evaluare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant. - Sorin Cristea
Evaluarea reprezinta o actiune necesara in orice activitate socioumana. La acest nivel putem identifica actiunea de evaluare necesara in cadrul activitatilor realizate in domeniul economiei, culturii, politicii, artei, sportului, educatiei, etc. [...]
Volumul Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant, al 11-lea din colectia Concepte Pedagogice Fundamentale, integrat in Teoria generala a instruirii/Didactica generala (volumele 6-12), are in vedere evaluarea activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant (Evaluarea I/PI). Problematica sa, abordata din perspectiva istorica a paradigmei curriculumului, va fi dezvoltata pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogica; 2) Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant; 3) Metodologia actiunii de evaluare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant. - Sorin Cristea
Detaliile produsului
- Categoria: Pedagogie Metodica
- Autor: Sorin Cristea
- Editura: DIDACTICA PUBLISHING HOUSE
- An aparitie: 2019
- Editie: Necartonata
- Format: 200 x 130 x 9 mm
- Nr. pagini: 180
- Colectie: Concepte fundamentale in Pedagogie
- Cod: DPH978-606-683-944-0
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!