Growth Hacker in marketing
Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise. In locul acestora ei s-au concentrat pe o noua strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cat mai multi oameni/consumatori, in ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing.
In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare. - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd
Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare. - Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri
Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a unui growth hacker si o face accesibila oamenilor de marketing, indiferent de marimea companiei sau domeniul in care aceasta isi desfasoara activitatea. Daca dupa ce vei citi aceasta carte nu vei avea rezultate mai bune in vanzari, inseamna ca ceva este in neregula cu produsul tau. - Sean Ellis, fost Growth Hacker la Dropbox si fondator al Qualaroo
Aceasta carte e un apel catre toti oamenii de marketing. De asemenea, este un tutorial pentru ingineri, IT-isti, fondatori si designeri. Cititi-o! - Porter Gale, fost Vicepresedinte in Marketing la Virgin America si autor al volumului Your Network is Your Net Worth
Pragmatica si practica… daca esti responsabil de cresterea unei companii, nu iti poti permite sa nu citesti aceasta carte. - Ryan Delk, Director de dezvoltare la Gumroad
PRP: 24.00 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
20.40Lei
20.40Lei
24.00 LeiIn stoc

Comanda pana la 14:00:
Descrierea produsului
Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise. In locul acestora ei s-au concentrat pe o noua strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cat mai multi oameni/consumatori, in ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing.
In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare. - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd
Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare. - Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri
Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a unui growth hacker si o face accesibila oamenilor de marketing, indiferent de marimea companiei sau domeniul in care aceasta isi desfasoara activitatea. Daca dupa ce vei citi aceasta carte nu vei avea rezultate mai bune in vanzari, inseamna ca ceva este in neregula cu produsul tau. - Sean Ellis, fost Growth Hacker la Dropbox si fondator al Qualaroo
Aceasta carte e un apel catre toti oamenii de marketing. De asemenea, este un tutorial pentru ingineri, IT-isti, fondatori si designeri. Cititi-o! - Porter Gale, fost Vicepresedinte in Marketing la Virgin America si autor al volumului Your Network is Your Net Worth
Pragmatica si practica… daca esti responsabil de cresterea unei companii, nu iti poti permite sa nu citesti aceasta carte. - Ryan Delk, Director de dezvoltare la Gumroad
Detaliile produsului