Obiectivele instruirii procesului de invatamant
De (autor): Sorin Cristea
Volumul 8 - Obiectivele instruirii procesului de invatamant - este structurat in functie de urmatoarele obiective:
1. Definirea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant:
1.1. Definirea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant;
1.2. Analiza obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant;
2. Clasificarea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant:
2.1. Necesitatea clasificarii OI/PI la nivel de taxonomii pedagogice;
2.2. Taxonomii pedagogice ale obiectivelor instruirii procesului de invatamant;
2.3. Operationalizarea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant (O/PI);
1. Definirea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant:
1.1. Definirea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant;
1.2. Analiza obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant;
2. Clasificarea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant:
2.1. Necesitatea clasificarii OI/PI la nivel de taxonomii pedagogice;
2.2. Taxonomii pedagogice ale obiectivelor instruirii procesului de invatamant;
2.3. Operationalizarea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant (O/PI);
18.00Lei
18.00Lei
Primesti 18 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Indisponibil
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Volumul 8 - Obiectivele instruirii procesului de invatamant - este structurat in functie de urmatoarele obiective:
1. Definirea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant:
1.1. Definirea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant;
1.2. Analiza obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant;
2. Clasificarea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant:
2.1. Necesitatea clasificarii OI/PI la nivel de taxonomii pedagogice;
2.2. Taxonomii pedagogice ale obiectivelor instruirii procesului de invatamant;
2.3. Operationalizarea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant (O/PI);
1. Definirea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant:
1.1. Definirea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant;
1.2. Analiza obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant;
2. Clasificarea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant:
2.1. Necesitatea clasificarii OI/PI la nivel de taxonomii pedagogice;
2.2. Taxonomii pedagogice ale obiectivelor instruirii procesului de invatamant;
2.3. Operationalizarea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant (O/PI);
Detaliile produsului
- Categoria: Pedagogie Metodica
- Autor: Sorin Cristea
- Editura: DIDACTICA PUBLISHING HOUSE
- An aparitie: 2018
- Editie: Necartonata
- Format: 200 x 130 mm
- Nr. pagini: 150
- Colectie: Concepte fundamentale in Pedagogie
- Cod: DPH978-606-683-668-5
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!