Oferta expira in:
zile
ore
minute
secunde
X
Categorii:
inchide meniul
Pentru Craciun
Carti sub 10 lei
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Inovatie in advertising - Jim Aitchison

56.84  Lei

sau 5684 de puncte. Detalii.

In Stoc

Cod: BRB973-87488-9-5

An aparitie: 2006

Autor: Jim Aitchinson

Categoria: Dezvoltarea Afacerilor

Editura: BRANDBUILDERS GRUP

Format: 15x20

Nr. pagini: 480



Comanda Rapid

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in urmatoarele 30 minute pentru toate datele necesare. comanda rapid
Transport Gratuit peste 50 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Despre carte

Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si
imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare. Inteligent strucurata, cartea trateaza o gama larga de probleme din sfera advertisingului, de la modul in care functioneaza advertisingul pana la schimbarile care intervin in strategiile de construire a brandului, de la modul in care poti gasi o idee pana la modul in care grafica si textul pot fi imbinate mestesugit.
INOVATIE IN ADVERTISING expune o antologie de idei si sfaturi practice, stimulatoare si adesea controversate, apartinand unor maestrii in domeniu, precum David Abbott, Bob Barrie, Nick Cohen, Tim Delaney, Neil French, Gary Goldsmith, John Hegarty, Lionel Hunt, Bob Isherwood, Bill Oberlander, Indra Sinha si multi altii.
Evitand tonul obtuz in care sunt scrise majoritatea manualelor de sfaturi practice, Jim Aitchison, fost practician de succes in domeniul advertisingului, dezvaluie in aceasta carte culisele procesului de creatie in agentii renumite in toata lumea, ce isi au sediile centrale in Statele Unite, Marea Britanie, Asia sau Australia.

“O lucrare absolut formidabila! In zilele noastre, tinerii copywriteri si art directori beneficiaza de foarte putine cursuri de perfectionare dupa ce se angajeaza la o agentie, iar cartile de acest gen ne fac o adevarata favoare tuturor celor din bransa.”
ADRIAN HOLMES,
Chief Creative Officer, Lowe & Partners Worldwide

Despre autor

Jim Aitchison, de origine australiana, a indeplinit in trecut functia de creative director in cadrul legendarelor agentii de advertising The Ball Partnership si Batey Ads. A castigat sute de premii (multe dintre ele pentru reclamele realizate in limba chineza), si a participat, ca membru al juriului, la unele dintre cele mai cunoscute festivaluri de specialitate din lume. Dupa o cariera de 20 de ani in advertising, Jim Aitchison este acum scriitor. Cele trei lucrari de specialitate publicate in seria Cutting Edge, al carei autor este, au devenit lucrari de referinta In domeniul advertisingului si best-seller-uri internationale.

Cartea Inovatie in advertising - Jim Aitchison face parte din categoria Dezvoltarea Afacerilor a librariei online Libris.ro si este scrisa de Jim Aitchinson. Cartea a fost publicata in 2006 la editura BRANDBUILDERS GRUP.
Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris in 24-48 ore, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 50 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii

Scrie un comentariu

Pentru a posta un comentariu logheaza-te in contul tau Libris

Comentarii

Nici o parere introdusa.
Fii primul care adauga un comentariu ...



sus
Feedback Wishlist