headerdesktop tr50grpasti30apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile tr50grpasti30apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Transport GRATUIT peste 50 lei!

Carti / Jocuri/ English BOOKS/ Accesorii

Poposeste printre rafturile noastre

Comanda acum!

Redactarea materialelor de Relatii Publice

De (autor): Doug Newsom , Bob Carrell

0
(0 review-uri)
Redactarea materialelor de Relatii Publice - Doug Newsom, Jim Haynes
Rasfoieste

Redactarea materialelor de Relatii Publice

De (autor): Doug Newsom , Bob Carrell

0
(0 review-uri)
Editia a II-a revazuta si adaugita
Traducere de Dana Ligia Ilin
 
Volumul imbina expunerea teoretica specifica unui manual cu abordarea practica, oferind studentilor de la facultatile de comunicare si relatii publice o descriere generala a domeniului, precum si informatii cu privire la instrumentele de comunicare specifice, obligatiile etice si legale sau stilurile de compunere a textelor. Noua editie include sectiuni dedicate diferitelor publicuri, materiale (e-mailuri, scrisori, buletine informative) si nise media (brosuri, reviste, rapoarte anuale), fiecare capitol fiind insotit de un set de exercitii. Pe linga principalele tehnici de redactare si problemele de continut sau de design specifice diferitelor tipuri de media, cei interesati vor gasi in aceasta carte numeroase „trucuri” pentru compunerea unui text de relatii publice perfect.
 


Cuprins:
Relatiile publice si autorul de texte • Persuasiunea • Autorul de texte pentru relatii publice si cercetarea • Scrisul care clarifica si simplifica lucrurile complicate: stil si continut • Comunicatele de presa • Stiri difu-zate la radio si televiziune • Scrierea mesajelor publicitare • Textul publicitar pentru paginile Web • Mesajul publicitar pentru stimularea vinzarilor • Buletinele informative • Brosurile • Revistele • Comunicarea in situatie de criza
Citeste mai mult

39.95Lei

39.95Lei

Primesti 39 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Editia a II-a revazuta si adaugita
Traducere de Dana Ligia Ilin
 
Volumul imbina expunerea teoretica specifica unui manual cu abordarea practica, oferind studentilor de la facultatile de comunicare si relatii publice o descriere generala a domeniului, precum si informatii cu privire la instrumentele de comunicare specifice, obligatiile etice si legale sau stilurile de compunere a textelor. Noua editie include sectiuni dedicate diferitelor publicuri, materiale (e-mailuri, scrisori, buletine informative) si nise media (brosuri, reviste, rapoarte anuale), fiecare capitol fiind insotit de un set de exercitii. Pe linga principalele tehnici de redactare si problemele de continut sau de design specifice diferitelor tipuri de media, cei interesati vor gasi in aceasta carte numeroase „trucuri” pentru compunerea unui text de relatii publice perfect.
 


Cuprins:
Relatiile publice si autorul de texte • Persuasiunea • Autorul de texte pentru relatii publice si cercetarea • Scrisul care clarifica si simplifica lucrurile complicate: stil si continut • Comunicatele de presa • Stiri difu-zate la radio si televiziune • Scrierea mesajelor publicitare • Textul publicitar pentru paginile Web • Mesajul publicitar pentru stimularea vinzarilor • Buletinele informative • Brosurile • Revistele • Comunicarea in situatie de criza
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one