Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Secretele succesului

De (autor): Dale Carnegie

0
(0 review-uri)
Secretele succesului - Dale Carnegie
Rasfoieste

Secretele succesului

De (autor): Dale Carnegie

0
(0 review-uri)
  • Dale Carnegie spunea ca „succesul inseamna sa obtii ceea ce vrei, iar fericirea inseamna sa vrei ceea ce ai obtinut“.

    Dar ce anume isi doresc oamenii? Ei bine, de cele mai multe ori, e vorba despre o cariera ascendenta, prieteni de incredere, o familie iubitoare, un trai decent… si altele asemenea. Desigur, motivele pentru care un om isi doreste ceva anume sunt complet personale, insa metodele prin care isi poate atinge obiectivul sunt general valabile. Iar metodele din cartea de fata au fost testate de peste 15 milioane de cititori de pe cinci continente, pe parcursul a trei sferturi de secol. Volumul de fata a ajuns, cu timpul, sa fie cea mai vanduta carte motivationala publicata vreodata.

    Sfaturile lui Dale Carnegie va arata cum sa deveniti un interlocutor agreabil, de ce e bine sa faceti complimente dezinteresate, cand e cazul sa va retrageti dintr-o disputa, ce anume trezeste dorinta de cooperare a partenerilor, cum sa faceti o buna impresie de la prima intalnire, cat de important e zambetul, prin ce strategii va puteti autopromova in ochii celorlalti, in ce fel puteti adresa critici fara sa provocati resentimente, de ce e recomandat sa va admiteti propriile greseli inainte de a le face reprosuri altora, cat de adevarat e proverbul care spune ca „vorba dulce mult aduce“, cum sa raspundeti la plangerile altora, unde se termina sinceritatea si incepe brutalitatea, de ce nu functioneaza pe termen lung strategia de a da ordine, cum sa va ajutati ajutandu-i pe ceilalti — si multe altele.

    Carnegie dovedeste ca, in cele din urma, ceilalti ne vor trata exact asa cum ii tratam. Comportamentul interlocutorilor oglindeste propriul comportament.

    Dale Carnegie (pe numele lui real Dale Carnegey) s-a nascut pe 24 noiembrie 1888 la o ferma saraca din Missouri si s-a stins din viata pe 1 noiembrie 1955, la Forest Hills, New York. Este considerat cel mai mare autor de literatura motivationala al secolului XX.

    Dupa absolvirea facultatii, vinde cursuri prin corespondenta in Nebraska si obtine cateva roluri ca actor la New York, fara mare succes. In 1912, este angajat de Young Men Christian Association sa predea cursuri pentru adulti si descopera, accidental, o metoda prin care poate diminua teama celor care vorbesc in fata unui public numeros. Astfel incepe faimoasa cariera de orator si autor de mare succes a lui Dale Carnegie.

    In urmatorii doi ani, Carnegie isi rafineaza cursul, venind in intampinarea dorintei americanului mediu de a-si intari increderea in sine. Isi schimba numele din Carnegey in Carnegie, ceea ce reprezinta o miscare de marketing inspirata. Incepe sa publice diverse materiale in care-si prezinta in mod sistematizat ideile; in 1926, acestea vor fi adunate intr-o carte despre vorbirea in public — Public Speaking: A Practical Course for Business Men.

    In 1936, Dale Carnegie publica How To Win Friends and Influence People, cartea de fata, care a inregistrat inca de la publicare un succes rasunator. De-a lungul anilor, aceasta lucrare, considerata opera de referinta a lui Carnegie, s-a vandut in peste 15 milioane de exemplare. Ea a fost tradusa in toate limbile de circulatie internationala, iar in limba romana a aparut la Curtea Veche pentru prima data in anul 1997. O alta lucrare de referinta, publicata in 1948, este How to Stop Worrying and Start Living, aparuta in limba romana la Curtea Veche Publishing sub titlul Lasa grijile, incepe sa traiesti — o colectie de sfaturi usor de pus in aplicare pentru a face fata mai bine stresului. Dintre cartile lui Dale Carnegie, aceasta a avut cel mai mare succes in Europa.

    Pe Dale Carnegie il regasim in topul celor mai bine vanduti autori din toate timpurile. La mai bine de jumatate de veac de la moartea lui, cartile sale sunt la fel de solicitate ca in primii ani dupa lansare.

    Eforturile lui Dale Carnegie de raspandire a unor metode prin care ne putem optimiza relatiile cu semenii si cu lumea au fost continuate de Fundatia Carnegie. Cursurile pe care Carnegie insusi le-a initiat si predat sunt frecventate si astazi de zeci de mii de oameni din intreaga lume, confirmand actualitatea si utilitatea metodelor scriitorului. Aprofundarea acestor practici e vitala pentru toti cei care doresc sa ocupe posturi importante in ierarhiile companiilor occidentale.


 


Fragment:

"Cu ceva timp în urmă, am participat la un joc de bridge. Nu joc bridge — era acolo şi o femeie care nici ea nu juca bridge. Aflase că fusesem managerul lui Lowell Thomas înainte ca el să ajungă la radio şi că am călătorit Innrie mult prin Europa, ajutându-l să pregătească prelegerile ilustrate de calatorie pe care urma să le sustină. Astfel, m-a rugat: „Oh, domnule Carnegie, vreau să îmi povesteşti despre toate locurile minunate pe care le-ai vizitat şi despre toate priveliştile frumoase pe care le-ai văzut."
Când ne-am aşezat pe sofa, femeia a mărturisit că ea şi sotul ei se intorarseră recent din Africa. „Africa!", am exclamat. „Cât de interesant! Am dorit mereu să văd Africa, însă nu am ajuns niciodată acolo, cu exceptia unei opriri de douăzeci şi patru de ore în Alger. Spune-mi, ai vizitat „big-game country"? Da? Cât de norocoasă eşti! Te invidiez. Spune-mi mai multe despre Africa."
A vorbit pe acest subiect patruzeci şi cinci de minute. Nu m-a mai intrebat despre locurile în care fusesem şi despre ceea ce văzusem. Nu voia să ma audă vorbind despre călătoriile mele. Tot ceea ce dorea era un ascultător interesat, astfel încât îşi putea extinde ego-ul şi vorbi despre locurile pe care le vizitase.
A fost neobişnuit comportamentul ei? Nu. Majoritatea oamenilor sunt aşa.
De exemplu, am intâlnit un distins botanist, la o masă festivă oferită de un edlior din New York. Nu mai vorbisem niciodată cu un botanist şi am descoperit că e o persoană fascinantă. M-a făcut practic să îmi înclin trupul catre marginea scaunului şi să îl ascult în timp ce a vorbit despre plantele exotice şi experientele din domeniul dezvoltării unor noi forme de viată vegetală şi al grădinilor interioare (mi-a relatat unele lucruri uimitoare despre banalul cartof). Am avut o mică grădină interioară, iar el a fost suficient de amabil pentru a-mi spune cum să-mi rezolv problemele.
După cum am spus, ne aflam la o masă festivă. Trebuie să fi fost acolo o duzină de alti invitati, însă am violat toate canoanele curtoaziei, am ignorat restul lumii şi am vorbit ore întregi cu botanistul.
S-a făcut miezul noplii, am spus „Noapte bună" tuturor şi am plecat. Botanistul s-a întors către gazda noastră şi a exprimat câteva complimente la adresa mea. Am fost „cât se poate de antrenant". Am fost cutare şi cutare lucru, iar el a încheiat prin a spune că am fost un „partener de conversatie cât se poate de interesant".
Un partener de discutie interesant? De ce? Abia dacă scosesem o vorbă. Nu aş fi putut să spun ceva, chiar dacă aş fi dorit, fără să schimb subiectul, pentru că nu ştiam despre botanică mai multe decât ştiam despre anatomia unui pinguin. Am ascultat însă atent. Am ascultat pentru că eram realmente interesat. Şi am simtit conversaţia. În mod natural, acest lucru i-a plăcut botanistului. Acel tip de ascultare e unul dintre cele mai frumoase complimente pe care le putem face oricui. „Putine fiinte umane, a scris Jack Woodford în Strangers in Love, rezistă la măgulirea implicată în atentia concentrată pe care le-o acordă cineva." Am mers chiar mai departe de a-i oferi o atentie concentrată. L-am „aprobat inimos şi l-am lăudat cu dărnicie".
I-am spus că m-am simţit extrem de bine şi că am aflat foarte multe din conversatia respectivă (aşa a şi fost). I-am spus că aş fi dorit să posed cunoştintele sale (aşa a şi fost). I-am spus că mi-ar plăcea să cutreier câmpurile împreună cu el (aşa a şi fost). I-am spus că vreau să îl întâlnesc din nou (aşa a şi fost).
Şi astfel l-am făcut să creadă despre mine că sunt un partener bun de discutie, când, în realitate, abia dacă fusesem un bun ascultător şi îl incurajasem să vorbească.
Care e secretul, misterul unui interviu de afaceri de succes? Ei bine, conform fostului preşedinte al Universitătii Harvard, Charles W. Eliot, „nu există niciun secret magic al unei întâlniri de afaceri fructuoase (...). Atentia exclusivă acordată persoanei care iti vorbeşte este foarte importantă. Nimic altceva nu flateazâ la fel de mult." 
Citeste mai mult

32.75Lei

32.75Lei

Primesti 32 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

  • Dale Carnegie spunea ca „succesul inseamna sa obtii ceea ce vrei, iar fericirea inseamna sa vrei ceea ce ai obtinut“.

    Dar ce anume isi doresc oamenii? Ei bine, de cele mai multe ori, e vorba despre o cariera ascendenta, prieteni de incredere, o familie iubitoare, un trai decent… si altele asemenea. Desigur, motivele pentru care un om isi doreste ceva anume sunt complet personale, insa metodele prin care isi poate atinge obiectivul sunt general valabile. Iar metodele din cartea de fata au fost testate de peste 15 milioane de cititori de pe cinci continente, pe parcursul a trei sferturi de secol. Volumul de fata a ajuns, cu timpul, sa fie cea mai vanduta carte motivationala publicata vreodata.

    Sfaturile lui Dale Carnegie va arata cum sa deveniti un interlocutor agreabil, de ce e bine sa faceti complimente dezinteresate, cand e cazul sa va retrageti dintr-o disputa, ce anume trezeste dorinta de cooperare a partenerilor, cum sa faceti o buna impresie de la prima intalnire, cat de important e zambetul, prin ce strategii va puteti autopromova in ochii celorlalti, in ce fel puteti adresa critici fara sa provocati resentimente, de ce e recomandat sa va admiteti propriile greseli inainte de a le face reprosuri altora, cat de adevarat e proverbul care spune ca „vorba dulce mult aduce“, cum sa raspundeti la plangerile altora, unde se termina sinceritatea si incepe brutalitatea, de ce nu functioneaza pe termen lung strategia de a da ordine, cum sa va ajutati ajutandu-i pe ceilalti — si multe altele.

    Carnegie dovedeste ca, in cele din urma, ceilalti ne vor trata exact asa cum ii tratam. Comportamentul interlocutorilor oglindeste propriul comportament.

    Dale Carnegie (pe numele lui real Dale Carnegey) s-a nascut pe 24 noiembrie 1888 la o ferma saraca din Missouri si s-a stins din viata pe 1 noiembrie 1955, la Forest Hills, New York. Este considerat cel mai mare autor de literatura motivationala al secolului XX.

    Dupa absolvirea facultatii, vinde cursuri prin corespondenta in Nebraska si obtine cateva roluri ca actor la New York, fara mare succes. In 1912, este angajat de Young Men Christian Association sa predea cursuri pentru adulti si descopera, accidental, o metoda prin care poate diminua teama celor care vorbesc in fata unui public numeros. Astfel incepe faimoasa cariera de orator si autor de mare succes a lui Dale Carnegie.

    In urmatorii doi ani, Carnegie isi rafineaza cursul, venind in intampinarea dorintei americanului mediu de a-si intari increderea in sine. Isi schimba numele din Carnegey in Carnegie, ceea ce reprezinta o miscare de marketing inspirata. Incepe sa publice diverse materiale in care-si prezinta in mod sistematizat ideile; in 1926, acestea vor fi adunate intr-o carte despre vorbirea in public — Public Speaking: A Practical Course for Business Men.

    In 1936, Dale Carnegie publica How To Win Friends and Influence People, cartea de fata, care a inregistrat inca de la publicare un succes rasunator. De-a lungul anilor, aceasta lucrare, considerata opera de referinta a lui Carnegie, s-a vandut in peste 15 milioane de exemplare. Ea a fost tradusa in toate limbile de circulatie internationala, iar in limba romana a aparut la Curtea Veche pentru prima data in anul 1997. O alta lucrare de referinta, publicata in 1948, este How to Stop Worrying and Start Living, aparuta in limba romana la Curtea Veche Publishing sub titlul Lasa grijile, incepe sa traiesti — o colectie de sfaturi usor de pus in aplicare pentru a face fata mai bine stresului. Dintre cartile lui Dale Carnegie, aceasta a avut cel mai mare succes in Europa.

    Pe Dale Carnegie il regasim in topul celor mai bine vanduti autori din toate timpurile. La mai bine de jumatate de veac de la moartea lui, cartile sale sunt la fel de solicitate ca in primii ani dupa lansare.

    Eforturile lui Dale Carnegie de raspandire a unor metode prin care ne putem optimiza relatiile cu semenii si cu lumea au fost continuate de Fundatia Carnegie. Cursurile pe care Carnegie insusi le-a initiat si predat sunt frecventate si astazi de zeci de mii de oameni din intreaga lume, confirmand actualitatea si utilitatea metodelor scriitorului. Aprofundarea acestor practici e vitala pentru toti cei care doresc sa ocupe posturi importante in ierarhiile companiilor occidentale.


 


Fragment:

"Cu ceva timp în urmă, am participat la un joc de bridge. Nu joc bridge — era acolo şi o femeie care nici ea nu juca bridge. Aflase că fusesem managerul lui Lowell Thomas înainte ca el să ajungă la radio şi că am călătorit Innrie mult prin Europa, ajutându-l să pregătească prelegerile ilustrate de calatorie pe care urma să le sustină. Astfel, m-a rugat: „Oh, domnule Carnegie, vreau să îmi povesteşti despre toate locurile minunate pe care le-ai vizitat şi despre toate priveliştile frumoase pe care le-ai văzut."
Când ne-am aşezat pe sofa, femeia a mărturisit că ea şi sotul ei se intorarseră recent din Africa. „Africa!", am exclamat. „Cât de interesant! Am dorit mereu să văd Africa, însă nu am ajuns niciodată acolo, cu exceptia unei opriri de douăzeci şi patru de ore în Alger. Spune-mi, ai vizitat „big-game country"? Da? Cât de norocoasă eşti! Te invidiez. Spune-mi mai multe despre Africa."
A vorbit pe acest subiect patruzeci şi cinci de minute. Nu m-a mai intrebat despre locurile în care fusesem şi despre ceea ce văzusem. Nu voia să ma audă vorbind despre călătoriile mele. Tot ceea ce dorea era un ascultător interesat, astfel încât îşi putea extinde ego-ul şi vorbi despre locurile pe care le vizitase.
A fost neobişnuit comportamentul ei? Nu. Majoritatea oamenilor sunt aşa.
De exemplu, am intâlnit un distins botanist, la o masă festivă oferită de un edlior din New York. Nu mai vorbisem niciodată cu un botanist şi am descoperit că e o persoană fascinantă. M-a făcut practic să îmi înclin trupul catre marginea scaunului şi să îl ascult în timp ce a vorbit despre plantele exotice şi experientele din domeniul dezvoltării unor noi forme de viată vegetală şi al grădinilor interioare (mi-a relatat unele lucruri uimitoare despre banalul cartof). Am avut o mică grădină interioară, iar el a fost suficient de amabil pentru a-mi spune cum să-mi rezolv problemele.
După cum am spus, ne aflam la o masă festivă. Trebuie să fi fost acolo o duzină de alti invitati, însă am violat toate canoanele curtoaziei, am ignorat restul lumii şi am vorbit ore întregi cu botanistul.
S-a făcut miezul noplii, am spus „Noapte bună" tuturor şi am plecat. Botanistul s-a întors către gazda noastră şi a exprimat câteva complimente la adresa mea. Am fost „cât se poate de antrenant". Am fost cutare şi cutare lucru, iar el a încheiat prin a spune că am fost un „partener de conversatie cât se poate de interesant".
Un partener de discutie interesant? De ce? Abia dacă scosesem o vorbă. Nu aş fi putut să spun ceva, chiar dacă aş fi dorit, fără să schimb subiectul, pentru că nu ştiam despre botanică mai multe decât ştiam despre anatomia unui pinguin. Am ascultat însă atent. Am ascultat pentru că eram realmente interesat. Şi am simtit conversaţia. În mod natural, acest lucru i-a plăcut botanistului. Acel tip de ascultare e unul dintre cele mai frumoase complimente pe care le putem face oricui. „Putine fiinte umane, a scris Jack Woodford în Strangers in Love, rezistă la măgulirea implicată în atentia concentrată pe care le-o acordă cineva." Am mers chiar mai departe de a-i oferi o atentie concentrată. L-am „aprobat inimos şi l-am lăudat cu dărnicie".
I-am spus că m-am simţit extrem de bine şi că am aflat foarte multe din conversatia respectivă (aşa a şi fost). I-am spus că aş fi dorit să posed cunoştintele sale (aşa a şi fost). I-am spus că mi-ar plăcea să cutreier câmpurile împreună cu el (aşa a şi fost). I-am spus că vreau să îl întâlnesc din nou (aşa a şi fost).
Şi astfel l-am făcut să creadă despre mine că sunt un partener bun de discutie, când, în realitate, abia dacă fusesem un bun ascultător şi îl incurajasem să vorbească.
Care e secretul, misterul unui interviu de afaceri de succes? Ei bine, conform fostului preşedinte al Universitătii Harvard, Charles W. Eliot, „nu există niciun secret magic al unei întâlniri de afaceri fructuoase (...). Atentia exclusivă acordată persoanei care iti vorbeşte este foarte importantă. Nimic altceva nu flateazâ la fel de mult." 
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one