Membru din 12/12/2014

20

de aprecieri

108

de comentarii

Enigme inteligente: Antreneaza-ti creierul - Aurore Meyer

Este un set de o sută cartonase prinse într-un colț și care conțin tot felul de întrebări care mai de care mai interesante și mai provocatoare. Ghicitorile sunt amuzante și deștepte, chiar dacă sunt destul de grele pentru copii. Chiar și adulții se vor distra alături de copii și vor descoperi tot felul de întrebări misterioase care vor face deliciul altor grupuri.

2021-01-17 04:00:01

0

Determinator de plante si animale - Wilhelm Eisenreich, Alfred Handel, Ute E. Zimmer

Unul dintre cele mai bune instrumente de determinare a soiurilor de plante, insecte și animale pentru pasionați de ieșiri în natura, sau pur și simplu iubitori de natura. De la plante, insecte și pana la animale sutele de pagini va prezintă informații succinte și imagini sugestive. O carte pe care o recomand nu doar pentru hobby ci și ca instrument eduvativ.

2020-12-27 10:26:49

0

Mari batalii. Conflicte decisive care au marcat istoria - Martin J. Dougherty, Michael E. Haskew

O minunata idee pentru cadou dedicat celor mai pasionați de istorie și de batalii și de strategie militara. Ce e cel mai ademenitor din punctul meu de vedere sunt hărțile explicative ale stratagemele militare din cele mai faimoase batalii purtate în istoria cunoscuta. Bineînțeles că totul este color, iar informațiile părților combatante ajuta la înțelegerea situației istorice.

2020-12-27 06:26:35

0

Fauritorul de mituri - Pavel si nascocirea crestinismului - Hyam Maccoby

O carte ce va va ajuta sa cercetați mai amănunțit scrierile vechi referitoare la Biblie, la Noul Testament și la alte scrieri despre perioada de început a creștinismului. Pavel este pus la îndoială în calitate de propovăduitor a unei religii noi plecata din Iudeea. Scrierile lui sunt analizate și chiar dacă au trecut aproape 2000 de ani și au fost șlefuite în tot acest timp, greșelile ramase și inadvertentele, omisiunile și contradicțiile dau de gândit asupra personalității.

2020-10-16 08:38:11

0

Moise si monoteismul - Sigmund Freud

Moise si monoteismul - Sigmund Freud

O carte revelatoare cu privire la posibilitatea unui personaj istoric, biblic, întemeietor de religie, un Moise ce ar putea sa fi existat însă nu asa cum aflam din Biblie, ci în alt mod, alta perioada și cu o alta identitate. Freud surprinde prin întrebările pe care și le pune despre adevărul ajuns la noi pe calea scrierilor rabinice. Sa fi fost Moise un egiptean, un continuator al monoteismului atonit ( al zeului Aton)?

2020-10-16 08:38:11

0

Lupusorul Lou pleaca in aventura - Antoon Krings

Lupusorul Lou și ceilalți trei prieteni se hotărăsc sa plece într-o aventura pe rău cu pluta și după ce își aduna materialele pentru a o construi, își iau la revedere de la bunicul lup. Micuțul lup vrea și el, dar pentru ca nu știe sa înoate ceilalți nu vor sa îl ia. Asa ca cel mic le pregătește o surpriza care le va da planurile peste cap. Totul se termina cu bine după ce animalutele conlucrează.

2020-08-09 09:54:15

0

Tarotul Rider Waite

Tarotul Rider Waite

Un set de cărți de tarot dintre cele mai renumite în lume pentru cei pasionați de ocultism, științe esoterice și de istorie veche. Aceste carti nu sunt doar pentru ghicit, ci au și functia de a descifra chei ale simbolismului demult uitat, sunt de asemenea și un instrument de evoluție spirituala. Pachetul de cărți conține și o broșura cu instrucțiuni.

2020-07-31 10:54:11

2

Regele Lumii - Rene Guenon

Regele Lumii - Rene Guenon

Pentru cine nu știe Rene Guenon este un bine-cunoscut auto de cărți despre masonerie și științe secrete. Cartea aceasta cu toate ca este mica surprinde prin informațiile de natura esoteric. Așadar descoperim legătură dintre Agatha, asa zisul oraș sfânt din centrul lumii și celelalte centre mari religioase, puncte de restartare a lumii în caz de distrugere.

2020-07-28 09:27:30

0

Calatoreste, invata, exploreaza. Spatiul, sistemul solar - Matteo Gaule, Nadia Fabris

Un set complet pentru micii curioși în legătură cu spațiul cosmic și planul universului din apropierea Pământului. Broșura cu informatii despre spațiu este folositoare celor mici, având imagini sugestive și cunoștințe ce pot răspunde curiozității lor. Puzzle-ul este destul de mare și îndeajuns de dificil pentru a-i tine ocupați o scurta perioada de timp.

2020-07-23 04:00:06

0

Almanahul mediului 2013

Almanahul mediului 2013

Chiar dacă termenul de almanah nu îl mai folosim atât de des și numele duce pare spre perioada de dinainte de anii 90, l-am cumpărat după ce l-am răsfoit puțin și am observat câteva titluri și informații atractive în legătură cu plantele sănătoase pentru organismul uman, beneficiile acestora și modul de a le utiliza, printre ele despre vin, usturoi, oregano.

2020-07-22 05:15:53

0

Adio, arme - Ernest Hemingway

Adio, arme - Ernest Hemingway

Cartea trebuie citita fiind un punct de demarcație în literatura. De asemenea scriitorul a fost un personaj al timpului sau care a marcat o generație și a inspirat mai multe. As fi vrut să fi citit despre curajul unui bărbat, iar nu despre fuga lui de razboi. Experienta traumatizanta și alienanta a războiului pe un pământ străin cred ca poate trezi dorința de a trai.

2020-07-20 09:55:08

0

Old MacDonald Lotto. Loto, Batranul MacDonald

Un joc pentru maxim patru persoane, adică o familie. Fiecare ia o plasa pe care va așeza piesele mai mici care sa ii completeze scenariul și va trebui sa scoată zgomotul, sunetul respectivului animal sau utilaj. E distractiv și dezvolta memoria fiindcă dacă nu ai găsit piesa care îți trebuie o vei așeza din nou cu fata în jos și va putea fi luata de cel care o are pe plansa. Cartonul e gros, iar imaginile foarte placute

2020-07-20 09:25:08

0

Pelerinul vrajit - Nikolai Leskov

Pelerinul vrajit - Nikolai Leskov

Una dintre cele mai tulburătoare carti pe care le-am citit. Rusia se destăinuie aici cu multitudinea ei culturala, etnica și religioasa. Apar scene de o sălbăticie umană ieșită din comun, dar redate cu o naturalețe dezarmanta. Aventurile lui Ivan par a fi din legendele sau basmele rusești, iar straniile mistere par a fi suite din fondul barbar peste un creștinism cinic.

2020-07-17 12:48:55

0

DVD Mad Max - Drumul Furiei

DVD Mad Max - Drumul Furiei

Charlize și Tom sunt actorii mei preferați și i-am găsit în acest film post-apocaliptic de care nu ma feresc sa îl mai vad încă o data. În unele momente filmarea este mai rapida și pare nenatural. Acțiunea te tine pana la ultima scena și brutalitatea luptelor se afla în același ton cu celelalte Mad Max. Decorurile sunt extreme și la fel și armele folosite, iar mașinile sunt demențiale.

2020-07-15 11:18:55

0

Cartea secreta a aventurierilor

Cartea secreta a aventurierilor

Plina de jocuri și de sfaturi pentru excursii în natura aceasta carte este numai buna de pus în rucsacul copilului. Pentru părinții care vor sa facă din micutii lor niște supraviețuitori gen Bear Grylls este primul pas și cu siguranță copiii vor fi foarte încântați. Calitatea imaginilor este foarte bună și avem cu toții de învățat ceva din ea. Recomand

2020-07-15 11:48:55

0

Un veac de singuratate - Gabriel Garcia Marquez

O carte pe care a trebuit sa o citesc, dar de care nu m-am despărțit ușor. Întreaga atmosfera pare magica, un scris care te transpune pe nesimtite într-un alt univers pe care autorul îl creează încet în mintea și în inima ta, prin descrieri de neuitat și personaje atât de variate, încât ai impresia ca toți cei ce trăiesc sunt acolo. Am mai rămas cu impresia ca am citit în această carte cea mai lunga fraza.

2020-07-14 10:18:53

0

eBook Povestea familiei Heike - Eiji Yoshikawa

Istoria prezentata în acest roman ne arata cât de importanți sunt oamenii despre care nu se vorbește nimic. Cei mici care influențează prin comportament pe cei care iau decizii importante. Vorbește despre loialitate, credință și cel mai important despre voința de a-ți îndeplini visurile. Recomand verificarea din când în când a schemelor cu arborele genealogic al familiilor.

2020-07-14 11:48:53

0

BLU-RAY Sieranevada - Cristi Puiu. Pachet editie de lux

Când te uiți la filmul asta, în primul rand trebuie sa ai sonorul de 3 ori mai tare decât normal. Multe replici sunt șoptite, însă înjurăturile sănătoase și pur românești se aud perfect. Personajele suntem noi din cap pana în picioare cu bune și rele, cu credințele și impresiile noastre despre lume. Camera se misca prea mult, dar asa ar fi și dacă am fi acolo și am vrea sa observam. Mie mi-a plăcut.

2020-07-13 09:48:53

0

DVD secretul - Rhonda Byrne

DVD secretul - Rhonda Byrne

Am văzut filmul sau mai bine zis documentarul la recomandarea prietenilor și abia apoi am auzit despre cartea Secretul și nu am mai citit. Ideea expusa a fost dezbătuta și mai demult. Legea atracției despre care se vorbește a fost ea însăși obiectul mai multor cercetări. Ce mi-a plăcut a fost faptul ca îți dă impresia de putere, de ceva superior ție, ceva ce poți atrage în viata ta.

2020-07-13 11:48:53

0

Enciclopedia pentru copii

Enciclopedia pentru copii

Aceasta enciclopedie acopera domenii vaste și foarte bine structurate: geografie, istorie biologie, arta și despre corpul uman. Plăcut este faptul ca pozele sunt reale, nu desenate, textele au subtitluri ingrosate și sunt despartite de celelalte texte. Recomand aceasta enciclopedie curioșilor, de la mic la mare. Cu siguranță veți găsi lucruri pe care nu le aflaserati încă.

2020-07-05 08:00:06

1

Fructele singuratatii - Rares Schiopu

Fructele singuratatii - Rares Schiopu

Cu o complexitate a puterii de înțelegere și sintetizate a celor mai complexe trăiri, stări și probleme ale sferei umane, scriitorul Schiopu Rareș ne deschide o noua perspectiva prin aceasta culegere de aforisme. Mai puțin căutate în ziua de azi, din păcate, aceste pastile de filosofie, spiritualitate tradițională și istorie, ar trebui inventariate ca un bun de preț.

2020-07-04 11:07:19

0

Fata din tren - Paula Hawkins

Fata din tren - Paula Hawkins

Un thriller compulsiv, imersiv emoțional. Acesta este un debut electrizant îmbrățișat de cititorii de diferite categorii.
Și atunci vede ceva șocant. Mai rămâne doar un minut până când trenul merge mai departe, dar este suficient. Acum totul s-a schimbat.
În imposibilitatea de a-și păstra pentru sine Rachel oferă poliției ceea ce știe și devine indisolubil în ceea ce se întâmplă în continuare, precum și în viața tuturor celor implicați. A făcut mai mult rău decât bine?

2020-06-30 11:00:06

0

Gandire rapida, gandire lenta - Daniel Kahneman

Kahneman, câștigător al Premiului Nobel pentru Științe Economice pentru munca sa primară în psihologie care a contestat modelul rațional al judecății și luarea deciziilor, este unul dintre cei mai importanți gânditori ai noștri. Ideile sale au avut un impact profund și apreciat pe mai multe domenii - inclusiv economie, medicină și politică - dar până acum nu a reunit niciodată mulți ani de cercetare și gândire într-o singură carte.Încet, Kahneman ne conduce într-un tur inovator al minții și explică cele două sisteme care conduc modul în care gândim. Sistemul 1 este rapid, intuitiv și emoțional; Sistemul 2 este mai lent, mai deliberativ și mai logic.

2020-06-25 09:32:44

0

Povestea slujitoarei - Margaret Atwood

Povestea slujitoarei - Margaret Atwood

Offred este o servitoare în Republica Galaad. Poate părăsi casa comandantului și a soției sale o dată pe zi pentru a merge pe piețele alimentare ale căror semne sunt acum imagini în loc de cuvinte, deoarece femeile nu mai au voie să citească. Trebuie să se întindă pe spate o dată pe lună și să se roage ca comandantul să o facă însărcinată, deoarece într-o perioada a nașterilor în scădere, Offred și celelalte servitoare nu sunt evaluate decât dacă ovarele lor sunt viabile. Offred își poate aminti anii dinainte, când trăia și făcea dragoste cu soțul ei, Luke; când s-a jucat și și-a protejat fiica; când avea o slujbă, bani ai ei și acces la cunoștințe. Dar toate acestea au dispărut acum.

2020-06-25 08:32:44

0

Strainul - Stephen King

Strainul - Stephen King

King construiește un complot propulsiv și o cursă împotriva timpului pentru a descoperi identitatea unui ucigaș terifiant și diabolic care a lăsat victime - și „făptași” - în toată țara și care este în drum spre următorul său act oribil.Suspensul psihologic al regelui este cel mai remarcabil în această poveste extraordinar de dramatică și înfricoșătoare. Este redat foarte bine și experienta unui acuzat pe nedrept, cu părerile soției, ale copiilor și chiar ale celor mai apropiați care nu te vor mai vedea vreodată la fel.

2020-06-25 04:32:44

2

Povestea familiei Heike - Eiji Yoshikawa

Asta e a treia carte pe care o citesc de Eiji Yoshikawa datorita pasiunii mele pentru istoria veche a Japoniei sau mai bine zis a samurailor. Descrierile sunt foarte frumoase și vii, însă traducerea are greșeli nu doar gramaticale ci și schimbări greșite ale numelor personajelor, dar asta nu ar fi o problema mare dacă citești cu placere și atenție.

2020-06-12 08:47:34

0

Intre doua vieti - Dan Olaianos

Intre doua vieti - Dan Olaianos

Mai rar sa se aventureze cineva la început de drum literar pe tărâmul tabu al reincarnarii, mai bine zis de transmutatie a sufletului. Poveștile curg frumos și te pun pe gânduri, ca o mitologie ce așteaptă sa fie descifrata și, cu toate ca ni se dau toate informatiile, rămânem într-o expectativa tampa. Vrem sa credem sau nu? E ca în orice religie unde povestea face totul.

2020-05-07 01:28:06

0

Micul ghid al mitologiei hinduse

Micul ghid al mitologiei hinduse

Pentru ajutorul dat în căutarea unor înțelesuri am dat 5 stele. Apar 39 de divinități hinduse și câteva detalii lămuritoare despre apariția, puterile, ori legătură unora cu altele. E un bun instrument pentru cei pasionați de mitologie, iar prețul este bun, luând în calcul informația. Formatul este mic, dar util. Pasionații de hinduism vor descoperi și imagini frumoase, chiar dacă sunt alb-negru, ale divinități lor.

2020-03-23 09:53:19

0

1100 de lucruri pe care trebuie sa le stii

O enciclopedie pentru cei mai mici căutători de informații adică copiilor de3-4 ani. Se poate citi ușor, informațiile fiind scurte, concise, alăturate imaginilor viu colorate și relevante. De la dinozauri, la castele medievale și pana la avioane de ultima generație, enciclopedia va va da răspunsuri și va va ajuta sa explicați copiilor mai bine lumea în care trăim.

2020-03-22 09:38:19

0

Legendele si miturile Greciei antice - N.A. Kun

Cartea cea mai cunoscuta a scriitorului rus care a pus bazele scrierii pentru Legendele Olimpului de Alexandru Mitru. Este o excelenta prezentare a mitologiei elene. Povestirile sunt însoțite de imagini cu fresce, sculpturi ce ajuta la identificarea zeilor și eroilor și la cunoașterea artistica legata de mitologia greaca. O carte bună, dar calitatea hârtiei lasă de dorit.

2020-03-22 08:23:19

1

Profeti si profetii - Henri Robert

Profeti si profetii - Henri Robert

Colecția Universuri secrete este atrăgătoare prin titluri, subiecte, iar aceasta carte nu face nota discordanta. Nu insista foarte mult pe personalitățile marcante ale îndeletnicirii, sau darului de profet sau clarvăzător, ci vine cu informații succinte și exacte. Și fiecare profeție importanta este analizata. Din cele mai vechi timpuri și pana la interpretarea picturilor ori sculpturilor moderne ne sunt aduse semnificații și viziuni despre viitor.

2020-03-10 09:36:46

0

O singuratate prea zgomotoasa - Bohumil Hrabal

O carte ca nici o alta. Te îmbie sa citești, sa cauți carti vechi în memorie sau prin anticariate, sa bei bere și sa vezi viata ca un șir de deziluzii de care nu trebuie sa te ferești pentru ca sunt naturale. Munca, industrializarea, benzile rulante sunt dorințele noastre care ne împing spre uitarea lucrurilor vechi și bune. Repetarile ajung sa formeze ideea banalului vieții noastre.

2020-03-06 03:51:37

0

Vestigii de la o alta omenire - Florin Gheorghita

A fost prima carte de acest autor pe care am citit-o și pot spune ca mi-a plăcut. Aduce ceva nou în universul cărților, locuri, oameni, lucruri despre care nu am aflat din alta parte. Merita adusa printre cărțile care pun multe semne de întrebare referitoare la civilizațiile succesive, crearea omului de azi, ori disparitia marilor dinozauri. Informația este legata de imagini color foarte relevante.

2020-02-29 05:06:23

1

Despre Jorg, pe care-l dureau dintii - Hanna Kunzel, Christa Unzner-Fischer

O frumoasa aducere aminte a cărții primita acum mult timp. În colecția retro găsiți aceasta minunata carte de educație în igiena orala. Desenele sunt interesante și sugestive. Veți afla împreună cu cei mici cum apar durerile de dinți, ca dulciurile nu le fac bine și ca dentistul este specialistul care ne salvează de durerile insuportabile. Copiii vor mai învata ca fructele sunt de preferat dulciurilor și ca pusculita se va umple mai repede dacă renunță la acadele.

2020-02-28 09:51:23

0

Cunoasterea. Cum poate fi recladita civilizatia dupa un cataclism - Lewis Dartnell

Cum sa apară o astfel de carte într-o colecție de știinta? Nu e vorba de teorii conspiraționiste, chiar dacă ipoteza de plecare este supraviețuirea câtorva oameni după o prăbușire a lumii de azi, fie ca o boala ne decimeaza, sau suntem distruși de un cataclism. Oricum va fi, căci la un moment dat se va întâmpla ceva, civilizația se poate relua, dar avem nevoie de informații. Informațiile acestei cărți ne ajuta cel puțin sa înțelegem bazele societatii în care trăim.

2020-02-28 09:00:06

0

La inceputul timpului - Zecharia Sitchin

Cartea aduce noi dovezi ale contactului dintre oameni și ființe nepamantene în trecutul foarte îndepărtat al planetei noastre și inițierea tehnologica și informațională de care au avut parte primii oameni. Se aduc în discuție construcțiile megalitice de pe tot globul, chiar și calendarul de la Sarmizegetusa. Din păcate studiile lui Sitchin nu au schimbat cu nimic istoria unanim acceptata.

2020-02-21 06:51:22

0

A douasprezecea planeta - Zecharia Sitchin

Sitchin aduce într-o modalitate unica dovezi ale unei civilizații de pe o alta planeta care au creat omul, marile monumente antice și au lăsat în urma lor informații pe care oamenii le-au transformat în mitologii ori religii. Informațiile trimit la cărțile cele mai vechi ale omenirii, punându-le într-o noua lumina. Dovezile prezentate în imagini sunt fascinante, chiar dacă nu au o claritate foarte bună.

2020-02-21 06:51:22

0

Zeii nu ne-au parasit niciodata - Erich von Daniken

A fost o lectura interesanta, mai ales ca de data aceasta Daniken vine și cu alte întrebări pe care ar trebui cu toții sa ni le punem în acest secol nou, modern, tehnologizat în legătură cu trecutul nostru, cu scrierile cele mai vechi. Întrebarea nu se mai pune dacă exista viata în univers, ci dacă aceștia doresc sau chiar au intrat în legătură cu noi.

2020-02-21 05:51:22

0

Amintiri despre viitor - Erich von Daniken

Este o carte care îți schimba puțin modul de a gândi fata de cum am fost învățați. Aduce în fata misterioasele linii de la Nazca de care nu am auzit la nici o ora de geografie sau istorie. Și toate informațiile te naucesc și te trimit la alte cărți sau texte mai vechi. A fost o lectura educativa și o recomand tuturor celor pasionați de civilizații antice.

2020-02-21 03:21:22

1

Arta Razboiului. Cele 36 de stratageme

Arta Razboiului. Cele 36 de stratageme

Cărțile de strategie militara vechi consider ca sunt cele mai prețioase. Aceasta, alături de Arta războiului a lui Sun Tzu și Principele lui Machiavelli, ar trebui sa fie prezenta în biblioteca oricarui pasionat de istorie. Stratagemele sunt utile în ziua de azi în situații de negociere sau conflicte în care cu siguranță nu doriți sa fiți pierzător.

2020-02-21 02:36:22

0

Musashi Vol.2: Poarta spre Glorie - Eiji Yoshikawa

Musashi trebuie citita după romanul Taiko al aceluiași autor pentru o înțelegere mai buna a perioadei de desfășurare. Acest al doilea volum ni-l aduce pe Musashi în căutarea altor oponenți și a dezvoltării eficacității în lupta. Fascinanta descoperire din primul volum a luptei cu 2 sabii este egalata acum de duelul cu alt excelent sabiasin al epocii.

2020-02-21 07:21:22

0

Musashi Vol.1: Roata norocului - Eiji Yoshikawa

Povestea celui mai faimos sabiasin al Japoniei este redata în aceasta carte puțin romantata. În acest prim volum acțiunea pleacă după sfârșitul bătăliei de la Sekigahara care a dus la instaurarea erei Tokugawa. Dacă Japonia fusese pana atunci plina de razboinici, acum, la început de secol XVII, pacea trebuie restabilit. Extrem de profunda și educativa mi s-a părut inițierea pe calea sabiei.

2020-02-21 07:21:22

1

Scapa de lup

Scapa de lup

Un joc interesant, dar care nu implica o strategie foarte complicata fiind mai mult vorba despre noroc la zar. Cartonașele cu miei sunt destul de mici și incomod în a le manipula. Liniile de demarcație pentru spatii nu sunt în anumite locuri destul de vizibile. Un joc nu durează mult și poate fi jucat de la 4 ani în sus spun eu dacă i se explica modul de a juca și de a muta copilului. Destul de distractiv.

2020-02-20 10:51:22

0

Pelerinul rus

Pelerinul rus

O carte excepțională chiar și pentru cei mai puțin religioși. O experienta mistica, spirituala, revelatoare care poate schimba. Limbajul este ușor de înțeles. Cel mai mult mi-a plăcut spovedania pelerinului pe care nu cred ca o voi uita. Te face sa te gândești de doua ori înainte de a spune în ceea ce crezi. Sinceritatea povestirii se simte în fiecare pagina.

2020-02-20 10:36:22

0

Cocolos si ursul - Charlotte Habersack, Sabine Buchner

Eu ii spun partea a doua, pentru ca am făcut deja cunoștința cu Cocolos în Cocolos spaima munților. Acum el și prietenii lui îl învață pe ursul afacerist care este adevărată bogăție. Educativa, amuzanta, interesant ilustrata, cu o buna proportionalitate a scrisului și a imaginilor pe pagina, cartea va aduce bucurie oricărui copil. Așteptăm următoarele aventuri și învățăminte.

2020-02-20 07:51:20

0

Cocolos, spaima muntilor - Charlotte Habersack, Sabine Buchner

Cocolos o sa va placa și vouă, părinților, nu doar copiilor. Este o mica ciudățenie, mai bine zis o combinație de animale. E drăgălaș, sincer și are cele mai bune intenții, dar cei care nu îl cunosc nu vor sa aibă de a face cu el. Aici ne regăsim și noi, cei mari, cu prejudecățile și conservatorismul nostru. Avem ce sa ii învățăm pe copiii noștri, iar aceasta este o carte care va va ajuta foarte mult.

2020-02-19 03:36:20

0

Hoinari prin anotimpuri: Vara - Rotraut Susanne Berner

Cartea poate fi folosita și separat de celelalte din serie, dar dacă le aveți pe toate, veți putea observa dezvoltarea locurilor în funcție de sezon. Exemplu poate fi construcția grădiniței sau noua sosea din zona rurala. Este cea mai bogata în culori și detalii. Personajele își urmează aventurile plecând din zona rurala spre zona urbana, iar ca și activitate aveți de cautat șoricelul pe fiecare pagina împreună cu pisica Fifi.

2020-02-19 03:21:20

0

Jocul vanzarii - Calin Iepure, Razvan Curcubata, Bogdan Vaida

Este un adevărat instrument pentru cei care vor sa devina mai buni în domeniul vânzărilor. Autorii au experienta necesara și exemplele redate fac înțelegerea tehnicilor mai facila. În cazul în care va apărea și jocul care momentan îl prezintă cei de la Sellification, cu siguranță îl voi cumpara. Am înțeles cât de complexa este știința și cunoașterea în acest domeniu pe care îl accesam zilnic.

2020-02-19 12:36:20

0

eBook Stinca lui Tanios - Amin Maalouf

eBook Stinca lui Tanios - Amin Maalouf

Cartea aceasta îți ramane în minte ca o priveliște exotica, îndepărtată și cruda. Poți simți caldura, praful, mirosurile și sentimentele atât de fin expuse. Povestea se poate șterge pe alocuri, dar faptele învăluite parca de mister se păstrează ca o amintire personala. Libanul și oamenii lui ne atrag, dar sunt totuși de nedeslusit și poate ca asta este farmecul cărții.

2020-02-18 10:00:06

1

Hoinari prin anotimpuri: Primavara - Rotraut Susanne Berner

Cartea aceasta este un instrument educational excelent pentru cei ce sunt mai pragmatici în gândire. O recomand pentru vârsta de la un an în sus. Copilul chiar dacă va musca din ea, nu e problema. Paginile sunt cartonate. Nu exista nimic scris asa ca toate peripețiile eroilor vor putea fi dezvăluite de părinți celor mici cu propriile cuvinte. Peisajele sunt frumos desenate și cu foarte multe detalii.

2020-02-18 09:36:14

1

Taiko Vol.1+2 - Eiji Yoshikawa

Taiko Vol.1+2 - Eiji Yoshikawa

Romanul Taiko va transpune în Japonia medievala, plina de lupte interne între cei mai puternici lorzi razboinici. Eiji Yoshikawa creionează excelent caracterele puternice ale lui Oda Nobunaga, Tokugawa Yeyasu și ale altor eroi ce au întrat în istoria niponilor ca figuri legendare. Război, intrigi, strategii militare și peisaje ale Japoniei, toate într-o carte pe care o veți închide cu greu.

2020-02-18 09:00:06

2